הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    רכיבה על אופניים וקורקינט חשמליים – תקנות התעבורה

    וועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לאחרונה (מרץ 2016) שורה של שינויים בתקנות התעבורה המסדירות את השימוש באופניים חשמליים ("אופניים עם מנוע עזר"); בין השאר בוטלה האפשרות של בני 14 לרכב על אופניים חשמליים, וכן הוענקו סמכויות אכיפה לפקחים עירוניים.

    אתר YNET פרסם כתבה בה מפרט עו"ד אדיר בנימיני, ממשרד דוידוב בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה, את השינויים בחלו בתקנות התעבורה בנוגע לאופניים והקורקינט החשמליים.

    אם קיבלתם זימון למשפט או דו"ח תעבורה, מומלץ להיוועץ בעורך דין תעבורה, הבקיא ברזי התחום, ומופיע בקביעות בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי הארץ. משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות' צבר ניסיון רב בתחום התעבורה.

    בעקבות השינויים בתקנות התעבורה, פירסם אתר YNET כתבה במסגרת סוקר עו"ד אדיר בנימיני, ממשרד עורכי דין לתעבורה דוידוב-בנימיני ושות', את השינויים שהכניס המחוקק בכל הנוגע לרכיבה על אופניים חשמליים ושימוש בקורקינט חשמלי: "דו-גלגלי: תקנות חדשות לאופניים חשמליים – מה חשוב לדעת".

    השינויים העיקריים נוגעים לביטול האפשרות של בני 14 לרכב על אופניים חשמליים, וכן בנוגע להענקת סמכויות אכיפה לפקחים עירוניים.

    בכל הליך שמתקיים בבית המשפט לתעבורה כדאי מאוד להיוועץ בעורך דין לתעבורה. משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני מופיע בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי הארץ.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן