הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    מעבר באור אדום

    בכל במקרה בו קיבלתם דו"ח על חציית צומת באור אדום, בין אם באמצעות שוטר ובין אם באמצעות מצלמה מרומזרת, כדאי מאוד להתייעץ עם עורך דין תעבורה. חציית צומת באור אדום הוא מן העבירות הנפוצות ביותר בתחום דיני התעבורה. בעבר העבירה גררה הזמנה לדין בבית המשפט, היום זה נעשה רק כאשר העבירה בוצעה ב"נסיבות מחמירות". בטרם אתם משלמים את הדו"ח או מגישים בעצמכם בקשה להישפט על דו"ח בגין "אי ציות לאור אדום ברמזור" (בין אם מדובר במצלמת רמזור או בידי שוטר תנועה) מומלץ לפנות ולהתייעץ עם עורך דין מתחום התעבורה, שיכול הודות לניסיונו המקצועי להעריך את סיכויי ההליך במצב כזה.

     

    עו"ד דוידוב-בנימיני המומחים בתיקי עבירות של רמזור אדום, מצלמות מהירות ומצלמות רמזור.

    פנה אלינו ואנחנו נפעל להציל לך את הרישיון!

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות התקשר עכשיו:

    03-6494555

     

    דו"ח תעבורה בגין עבירה של "אי ציות לאור אדום ברמזור" [בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה, תשכ"א-1961 (להלן: "תקנות התעבורה")], יכול להתקבל בשני אופנים; אפשרות אחת היא שעבירת הנהיגה באור אדום תועדה על ידי שוטר תנועה או ע"י עד אובייקטיבי. במקרה שמדובר בשוטר תנועה, הרי שהדו"ח בגין נהיגה באור אדום ינתן במרבית המקרים בשטח, על ידי השוטר עצמו, לנהג שהואשם בביצוע העבירה, אך קיימת גם אפשרות שדו"ח כזה יגיע באמצעות הדואר.

     

    האפשרות השנייה היא שהעבירה צולמה על ידי מצלמת אור אדום הממוקמת בצומת, המתעדת את הרמזור. אם מדובר במצלמת רמזור מן הסוג הישן (מצלמת "מולטנובה") הפועלת עדיין על פילים, היא מסוגלת לתעד רק עבירות רמזור, קרי נהיגה באור אדום. כל זאת לעומת המצלמות הדיגיטליות החדשות הממוקמות בצמתים מרומזרים מסוג א-3, המסוגלות לקלוט ולתעד הן "עבירות אור אדום" בצומת והן "עבירות מהירות" בתוך הצומת. עבירות מהירות בצומת מרומזר מתרחשות בדרך כלל במקרים בהם הרמזור עומד להתחלף (ירוק מהבהב), והנהג מאיץ את המהירות של הרכב על מנת להספיק לחצות בירוק.

     

    בכל הסיטואציות הנ"ל במקרה שקיבלתם דו"ח על חציית צומת באור אדום, בין אם באמצעות שוטר, ובין אם באמצעות מצלמת רמזור, כדאי מאוד להתייעץ עם עורך דין תעבורה. חציית צומת באור אדום הוא מן העבירות הנפוצות ביותר בתחום דיני התעבורה. בעבר העבירה גררה הזמנה לדין בבית המשפט, היום זה נעשה רק כאשר העבירה בוצעה ב"נסיבות מחמירות". בטרם אתם משלמים את הדו"ח או מגישים בעצמכם בקשה להישפט על דו"ח בגין "אי ציות לאור אדום ברמזור" מומלץ כאמור לפנות לעורך דין תעבורה, שיכול להעריך הודות לניסיונו המקצועי את סיכויי ההליך במצב כזה, שרלוונטי באופן מיוחד לכל נהג שיש לו ניקוד גבוה במשרד הרישוי.

     

    עו"ד דוידוב-בנימיני המומחים בתיקי עבירות של רמזור אדום, מצלמות מהירות ומצלמות רמזור.

    פנה אלינו ואנחנו נפעל להציל לך את הרישיון!

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות התקשר עכשיו:

    03-6494555

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      מעבר באור אדום ואיך החוק מתייחס לעבירה זו

      אי ציות לרמזור אדום הינה עבירה חמורה אשר עשויה לגרום לתאונות דרכים. על כן הענישה על עבירה זו תלויה גם בנסיבות המקרה וחומרת המתרחש לאחר ביצוע העבירה. תוצאותיו של מעבר באור אדום עלולות להיות קטלניות ועל כן מתייחס בית המשפט לתעבורה בחומרה רבה לעבירה זו.

      הענישה לאי ציות לרמזור תסתכם לרוב בכנס של כ – 1500 ₪ בנוסף ל – 10 נקודות תעבורה על פי שיטת הניקוד של משרד הרישוי. במידה והעבירה גרמה לתאונה עם נפגעים, העונשים הופכים להיות חמורים הרבה יותר, ועשויים להגיע עד לשלוש שנות מאסר בפועל.

      במידה והואשמתם בעבירה זו, דעו כי אין אתם חייבים לקבל את הדין. במידה ותבחרו לשלם את הדו"ח הרי שהדבר ישמש כווידוי באשמה. כך שאין סיבה למהר ולשלם אותו, פנו אל משרד עורכי דין אשר מתמחה בדיני התעבורה בכדי לנסות ולערער על הדו"ח, להפחית את העונש ובמידת האפשר אף להביא לזיכוי מלא שלכם.

      מעבר באור אדום קנס

      אין אדם שלא יודע כי מעבר באור אדום, גם אם עשה זאת בהיסח דעת שלא בכוונת מכוון. מעבר צומת באור אדום זו פעולה מסוכנת, לא רק לנהג המבצע את העבירה, אלא גם לכלל הנוכחים בדרך. על אף עובדה זו, אנשים רבים מוצאים את עצמם עומדים בפני אישום בעבירה זו. במידה ואתם נאלצים להתמודד עם קנס גבוה ואיום בנקודות. בגין המשך נסיעה באור אדום, הרי שמומלץ יהיה לפנות אל משרד דוידוב-בנימיני ושות' בכדי לקבל את ההגנה המשפטית המקצועית ביותר בתחום התעבורה שתביא לזיכוי או לכל הפחות להפחתה של הקנס.

      בוחרים בייצוג משפטי מקצועי ומנוסה בעבירות מעבר באור אדום

      במידה והואשמתם באי ציות לרמזור אדום, אין סיבה להסס, פנו עוד היום אל משרד דוידוב-בנימיני ושות' (לכל הפחות תוך 90 הימים ממועד קבלת הודעת התשלום) אשר בעל ניסיון רב בדיני התעבורה. בעזרת הצוות המקצועי של משרדנו תוכלו ללא ספק להשיג את התוצאה המקסימלית בעבורכם. זכרו כי בתי המשפט מתייחסים בחומרה לעבירות אלו ולרוב ייטו להרשעת הנהג, על כן חשוב לוודא כי אתם נעזרים בעורכי הדין המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום אשר יוכלו לספק בעבורכם את הייצוג המשפטי הנחוץ.

      מעבר באור אדום – לבחור בעורכי דין טובים שיוציאו אתכם מזה

      העונש על עבירת מעבר באור אדום הינו קנס כספי בסך 1000 שקלים ו10 נקודות. העונש יכול להגיע גם לזימון לבית משפט ולשלילת רישיון אך רק במקרים קיצוניים ובהתאם לנסיבות. בכל אופן אדם שבוחר לא לשלם את הקנס ולהישפט, מומלץ כי יפנה לעורך דין תעבורה שיסייע לו לבטל את הקנס ואת הנקודות. משרד עורכי הדין דוידוב בנימיני ושות' מתמחה בדיני תעבורה ויוכל לסייע בביטול הקנס.

      נסיעה בצומת באור אדום אינה צחוק, והיא נחשבת לעבירה שבקלות יכולה לגרום לעונשים כבדים על הנהג. אם אתם מעורבים בעבירה זו, אתם צריכים עורכי דין טובים שיוכלו למצוא דרך לזכות אתכם או לפחות להפחית בחומרת העונש. משרד עורכי הדין דוידוב- בנימיני ושות' הם הכתובת המתאימה ביותר עבורכם. מדובר במשרד עורכי דין מוצלח ומפורסם הנודע בזכות רשימת התיקים הארוכה שהסתיימו בהצלחה ובזיכויים של הלקוחות.

      כל הפרטים שצריך לדעת על מעבר באור אדום

      • נסיעה באור אדום נחשב לעבירה חמורה ומסוכנת ביותר שעלולה לגרום לתאונה קטלנית במיוחד. אם הנהג נתפס נוסע כשיש אור אדום ברמזור וזה מבוצע תחת נסיבות מחמירות, הוא צפוי לקבל זימון לבית הדין ויוגש נגדו כתב אישום. בנוסף, הוא צפוי לקבל 10 נקודות לחובתו.
      • מה למשל נחשב כנסיבות מחמירות? לדוגמה כניסה לצומת כשיש אור אדום ברמזור וגרימת הפרעה וסכנה לשאר עוברי הדרך האחרים כמו רכבים אחרים שגם נמצאים בצומת. כמו כן אם חלילה התרחשה תאונת דרכים ו/או היו נפגעים זה נחשב לנסיבות מחמירות.
      • קיימות בצמתים רבים בארץ מצלמות מסוג א3 שאוכפות לא רק נהגים שנסעו במהירות מופרזת, אלא גם עבירות מסוג מעבר באור אדום. אם היה אור אדום למשך 5 שניות ומעלה, הנהג צפוי לקבל זימון למשפט.
      • קצין משטרה רשאי לבצע פסילה מנהלית למשך 30 יום לרישיון של הנהג אם הוא עבר באור אדום בנסיבות מחמירות וזאת מלבד מה שיקבע בית המשפט בעניינו.
      • על פי חומרת העבירה והיסטוריית הנהיגה של הנהג, בית המשפט יכול לקבוע עונשים כבדים נוספים שיכולים להיות למשל קנס כספי גדול, פסילה על תנאי, פסילה בפועל ואפילו להגיע לכדי מאסר על תנאי או בפועל.
      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן