הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה ללא מלווה

    על נהגים חדשים חלה חבות נהיגה עם מלווה; במקרה של נהיגה ללא מלווה, תתקבל ענישה בהתאם לחומרת העבירה. אם וכאשר הואשמתם בעבירת תעבורה מסוג זה, יש לפנות אל עו"ד מנוסה – במקום להתמודד עם המצב המורכב לבדכם. רק כך ניתן יהיה לפעול בשיקול דעת, לבנות אסטרטגית פעולה וליישמה בהצלחה. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם עורכי הדין במשרד דוידוב-בנימיני. משרד זה מבצע את עבודתו במקצועיות רבה, ומחזיק בניסיון רב בהופעות בפני בתי המשפט לתעבורה. חשוב להדגיש כי נהיגה ללא מלווה גוררת עונש פסילת מינימום ואף כזה שיביא לכך שהנהג יידרש לבצע טסט ותיאוריה מחדש בבואו לחדש את הרישיון (במקרה של נהג חדש).

     

    נהיגה ללא מלווה – מספר נקודות חשובות

    על נהגים צעירים חל החובה לנהוג עם מלווה; כלומר, בכדי להימנע ככל הניתן ממעורבות בתאונות דרכים, כמו גם להפעיל שיקול דעת במגוון מצבים, פקודת התעבורה קובעת כי על נהגים צעירים לנסוע בכל עת עם מלווה שייעץ להם – ולפרק זמן מוגדר מראש. לכן, נהיגה ללא מלווה מוגדרת כעבירת תנועה, הטומנת בחובה עונש.

    בשלב זה, נציין מספר דגשים חשובים שיסייעו לכם להבין היטב מיהו נהג חדש, מי מוגדר כמלווה לנהג חדש וכן הלאה:

    • גילו של נהג חדש הוא עד 24 שנה, כאשר עליו לנסוע עם מלווה בעת הנהיגה בעת 3 החודשים הראשונים מקבלת הרישיון – ובכל שעות היממה. בחודשים הבאים, על הנהג החדש לנסוע עם מלווה בין השעות 21:00 בערב ועד 06:00 בבוקר.
    • על המלווה של הנהג החדש להיות בן למעלה מ-24 שנה בעל 5 שנות רישיון לסוג רכב זהה, או להיות בן למעלה מ-30 שנה ובעל 3 שנות רישיון לסוג רכב זהה.
    • חשוב להדגיש כי אם וכאשר הנהג המלווה לא עומד באחד מתנאים אלו, הוא לא נחשב כמלווה. כך נחשבת נסיעתו של הנהג החדש לנסיעה ללא מלווה.

     

    לקבל את מלוא המידע מהגורמים המוסמכים במקרה של נהג חדש נהיגה ללא מלווה לילה

    מיהו נהג חדש? כיצד מגדירים מלווה לנהג חדש? מתי יוחשב נהיגה ללא רישיון? ומהי הענישה עבור נהג הנוסע ללא מלווה? למענה בנושא זה, יש לפנות אל עורכי דין לתעבורה במשרד דוידוב-בנימיני.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      כל מה שצריך לדעת על נהיגה ללא מלווה

      ההיגיון שיש לחובת הליווי לנהג חדש, והעונשים המחמירים בתחום זה הינם פשוטים והגיונים למדי – מדובר בדרך כלל באדם צעיר ללא ניסיון על הכביש שמלבד שיעורי התיאוריה עם מורה הנהיגה צריך עוד השגחה די צמודה מאדם שכבר יש לו ניסיון מוכח. דבר זה בא לשמור על הסדר ובטיחותם של כל משתמשי הדרך – הן של הנהג עצמו והן של נהגים והולכי רגל אחרים. המלווה מטבעו יהיה אחראי לתקן אותו ולהעיר הערות בונות שיסיעו לו להתרגל לסביבה טוב יותר. להלן רשימה קצרה של נושאים בסיסיים וכלליים הקשורים לעבירה זו ועל הדרכים להימנע ממנה:

      • מי הוא המלווה – אדם שמלאו לו 24 שנים ומחזיק ברישיון לפחות 5 שנים על הרכב בו נוסעים, או שמלאו לו 30 שנים ומחזיק בלפחות 3 שנים ברישיון על הרכב.
      • הליווי נעשה בשלושת החודשים הראשונים במשך כל שעות הנהיגה, ולאחר מכן הליווי יהיה בשעות הלילה, משעה 21:00 ועד 06:00 למחרת.
      • העונש לאדם שנהג ללא מלווה יכול להגיע לכדי פסילת הרישיון לתקופה של לפחות 3 חודשים.
      • במקרים מסוימים, העונש יהיה גם הארכת תקופת הנהג כ"נהג חדש" לשנתיים נוספות תוספת על התקופה המקורית.
      • הנהג שעבר את העבירה צפוי להתחייב לבצע תאוריה ומבחן טסט מחדש

      לבחור רק בעורכי דין טובים במקרה של נהיגה בלי מלווה

      נהיגה ללא מלווה מתרחשת בשני אופנים. נהג חדש צריך שיהיה לו מלווה בשלושת החודשים הראשונים מעת קבלת הרישיון ונהג צעיר, שטרם מלאו לו 21, צריך מלווה גם לאחר מכן כאשר רוצה להסיע מעל 2 נוסעים ברכב. נהג חדש או צעיר שנתפס נוסע ללא מלווה, יוזמן לשימוע בפני קצין משטרה שישקול לפסול את רישיונו למשך 30 יום. במידה ויורשע, יפסל רישיונו ללא פחות מ3 חודשים והוא יצטרך לעבור טסט ותיאוריה חדשים. טרם ההתייצבות למשפט כדאי להיוועץ בעורך דין מומחה כדוגמת המשרד של דוידוב- בנימיני ושות'.

      מאחר ועבירה זו נחשבת לנפוצה למדי באוכלוסייה בישראל, קרוב לוודאי שמי שעובר אותה יצטרך עורך דין טוב שידע איך להוציא אותו זכאי בדין או לפחות להפחית בחומרת העונש. משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות' הינו משרד בעל ותק ומוניטין של הצלחה בייצוג תיקים בתחומי התעבורה השונים, ואליהם מומלץ לגשת בדיון והמלצות בנושא זה.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן