הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    רקע על המציאות הקיימת בישראל ביחס לעבירות תנועה – עורך דין תעבורה

    ביחס לגודלה של האוכלוסייה בישראל, רמת המינוע נחשבת היום לגבוהה במיוחד. נתון זה, לצד תרבות נהיגה קלוקלת, הביאו לכך שעבירות תנועה הפכו נפוצות ביותר ועבודתו של עורך דין תעבורה תפסה תאוצה בהתאם.

    ריבוי תאונות הדרכים והרשעתם של נהגים, גרם בהתאמה לעליה במספר הנפגעים וההרוגים. נכון לשנת 2021, נמצא כי בכל שנה, בתי המשפט לתעבורה דנים בכ-100,000 תיקי תעבורה שונים. המצב המתואר הגביר את הצורך בשירותי עורכי דין לתעבורה ובנוסף האיץ את התפתחותם של כלים טכנולוגיים אשר מסייעים לאכוף עבירות תנועה שונות על ידי גורמי האכיפה בישראל. כך, למשל, נעשה שימוש במכשירים למדידת מהירות מופרזת כגון מכמונת מהירות, שימוש במכשירי הנשיפון והינשוף שמטרתם לזהות נהגים תחת נהיגה בשכרות, במקביל משטרת ישראל מבצעת מבצעי אכיפה יזומים ומגוונים.

    הגברת רמת האכיפה, לצד ההחמרה בעונשים בגין ביצוע עבירת תנועה, מעלות את הסיכון לחוב בקנסות, לצבור נקודות, לקבל שלילת רישיון ובמקרים מסוימים אף לרצות עונש מאסר בפועל. למעשה, עבירות תנועה רבות נחשבות לעבירות פליליות ומחייבות בהעמדה לדין של הנהג. פתיחת תיק פלילי, משליך באופן משמעותי על חייו של הנאשם ויש בכוחו כדי לשלול ממנו זכויות וחירויות שונות.

    למה חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה?

    על רקע מציאות זאת, והמגמה להחמיר עם מי שביצעו עבירות תנועה, מתחדדת החשיבות של ייעוץ וסיוע של עו"ד תעבורה, אשר מכיר את התקנות, החוק והפסיקה וכן את דיני הראיות וסדרי הדין בבית המשפט לענייני תעבורה. עורך דין לתעבורה יסייע לטייב את תוצאותיו של ההליך המשפטי מצדו של החשוד בביצוע עבירת תנועה, ובמקרים המתאימים להביא להסדר טיעון מקל או לזיכויו המוחלט של הנהג.

    כמו כן, יש לציין כי במצבים שבהם החשוד בביצוע עבירת תנועה נדרש לשלם קנס ונענה לכך, רשויות האכיפה רואות בתשלום כהודאה בביצוע עבירה. כלומר, בפני הנהג פתוחה האפשרות להגיש בקשה להישפט ולעמוד לדין בפני בית המשפט על העבירה אותה ביצע וכאן מתחדדת חשיבות מעורבותו של עורך דין תעבורה מקצועי.

    עורך דין תעבורה, עוסק בייצוגו של נהג שהוגש כנגדו כתב אישום, שנחשד בעבירת אי ציות להוראותיו של שוטר, במעורבות בהפקרת פצוע לאחר תאונה, בנהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים שונים, נהיגה ללא רישיון מתאים או ללא רישיון בכלל וכיוצא בזה.

    עורך דין תעבורה יכול למלא שני תפקידים הנבדלים זה מזה: האחד, ייצוג וסיוע לאדם החשוד בביצוע עבירת תנועה או באי ציות לחוק, ללא תלות בשאלה אם גרם בכך לנזק פיזי, נפשי או רכושי. השני, עניינו בייצוגו של אדם שנפגע כתוצאה מתאונת דרכים כאשר זו אירעה שלא באשמתו.

     

    משרד עורכי דין דוידוב בנימיני ושות'

    משרד דוידוב בנימיני ושות, עוסק בתחום של דיני תעבורה ומעניק סיוע משפטי וייצוג עבור מי שחשוד בביצוע עבירות תנועה. עורך דין דוידוב, חבר הנשיאות וועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין (סגן יו"ר וועדת תעבורה) ומחזיק בידע רב ובניסיון בהופעות בפני בתי המשפט לתעבורה וניהול תיקי תעבורה רבים ומורכבים בהצלחה. ליצירת קשר ניתן לפנות באמצעות טלפון מספר 054-3973401 או דרך האימייל בכתובת davidovilaw@gmail.com.

     

     

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן