הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהג צעיר אלכוהול

    בשעה שצורך נהג צעיר אלכוהול לפני נהיגה ברכב, הוא עלול לגלות במהירה כי ביצע את אחת העבירות החמורות ביותר בעיניו של החוק. רשויות האכיפה והחוק מתייחסות בכובד ראש לעבירה זו ועל כן במידה והנהג מורשע בעבירה זו, הרי שענישתו תהיה חמורה ועשויה לכלול פסילת רישיון לשנתיים (מינימום), פסילת רישיון על תנאי, קנס, ופעמים רבות אף מאסר על תנאי. במידה והואשמתם בעבירה זו, אל תבזבזו זמן ופנו מיידית אל משרד דוידוב-בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה בתל אביב.

     

    נהג צעיר אלכוהול – שילוב מסוכן במיוחד

    השילוב שבין נהג צעיר אלכוהול עלול להיות קטלני בשעת נהיגה. נהג צעיר יהיה נהג חדש מתחת לגיל 24 אשר טרם הגיע לשנתיים בהן מחזיק ברישיון נהיגה. לאור העובדה כי קטגוריה זו כוללת לרוב נהגים צעירים בגיל, רשויות החוק והאכיפה מנסות לצמצם את היקף התופעה באמצעות התראה וענישה חמורה.

    צעירים רבים בוחרים לצאת ולחגוג את חייהם בשתיית אלכוהול ובילוי משותף עם חברים. אך הבעיה מתחילה בשעה שאחד הנהגים הצעירים בוחר לעלות על הכביש לאחר ששתה משקה אלכוהולי. חשוב לציין כי מומלץ להימנע מחישובים שנועדו לנחש את הכמות המותרת לשתייה ופשוט להימנע מנהיגה גם לאחר שתייה של כוס משקה אחת.

    חשוב לציין כי אם נעצרתם על ידי שוטר והתבקשתם לבצע בדיקת שכרות, מומלץ יהיה לבצע אותה, גם במידה ואתם חוששים מן התוצאה שעשויה להתקבל. זאת לאור העובדה כי במידה ואתם מסרבים לבדיקה, דבר אשר לחלוטין מוגדר בתור זכותכם, הרי שאתם תחשבו כשיכורים על פי חוק. לכן כדאי לבצע את הבדיקה ובמידה היא חיובית, חפשו את הייעוץ המשפטי מיד לאחר מכן.

     

    בחרו עורכי דין מומחים במקרי נהג חדש אלכוהול – דוידוב-בנימיני ושות'

    במידה ונתפסתם נוהגים תחת השפעת אלכוהול, תוכלו לצפות לזימון לבית המשפט לתעבורה. צרו קשר עם משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות', כך שתוכלו להגיע לדיון מוכנים ומצוידים בעזרתם המקצועית של עורכי הדין מנוסים המתמחים בתחום דיני התעבורה. פנייה מוקדמת ככל הניתן תעניק למשרדנו את הזמן המספק לשם בניית אסטרטגיית הגנה אשר תביא לזיכוי מלא או להפחתה בחומרת העונש.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      נהג צעיר אלכוהול – שילוב מסוכן במיוחד

      השילוב שבין נהג צעיר אלכוהול עלול להיות קטלני בשעת נהיגה; נהג צעיר יהיה נהג חדש מתחת לגיל 24 אשר טרם הגיע לשנתיים בהן מחזיק ברישיון נהיגה. לאור העובדה כי קטגוריה זו כוללת לרוב נהגים צעירים בגיל, רשויות החוק והאכיפה מנסות לחנך אותם באמצעות התראה וענישה חמורה.

      צעירים רבים בוחרים לצאת ולחגוג את חייהם בשתיית אלכוהול ובילוי משותף עם חברים. אך הבעיה מתחילה בשעה שאחד הנהגים הצעירים בוחר לעלות על הכביש לאחר ששתה משקה אלכוהולי. חשוב לציין כי מומלץ להימנע מחישובים שנועדו לנחש את הכמות המותרת לשתייה ופשוט להימנע מנהיגה גם לאחר שתייה של כוס משקה אחת, או להגדיר מראש "נהג תורן" שלא ישתה כלל. כל אדם מגיב אחרת לצריכת אלכוהול, ולכן תמיד עדיף להסתמך על אדם שלא שתה כלל.

      חשוב לציין כי אם נעצרתם על ידי שוטר והתבקשתם לבצע בדיקת שכרות, מומלץ יהיה לבצע אותה, גם במידה ואתם חוששים מן התוצאה שעשויה להתקבל. זאת לאור העובדה כי במידה ואתם מסרבים לבדיקה, דבר אשר לחלוטין מוגדר בתור זכותכם, הרי שאתם תחשבו כשיכורים על פי חוק. מצבכם במקרה של סירוב עלול להיות קשה יותר ממצבו של אדם אחר. לכן כדאי לבצע את הבדיקה ובמידה היא חיובית, חפשו את הייעוץ המשפטי מיד לאחר מכן.

      נהיגה בשכרות נהג צעיר

      בשעה שצורך נהג צעיר אלכוהול, הוא עלול לגלות במהירה כי ביצע את אחת העבירות החמורות ביותר בעיניו של החוק, בתחום התעבורה. רשויות האכיפה והחוק מתייחסות בכובד ראש לעבירה זו ועל כן במידה והנהג מורשע בעבירה זו, הרי שענישתו תהיה חמורה ועשויה לכלול פסילת רישיון לשנתיים, פסילת רישיון על תנאי, קנס, ופעמים רבות אף מאסר על תנאי. לנהג חדש המשמעות יכולה להיות קשה יותר מנהג המוגדר מנוסה על פי חוק, שכן יתכן ויידרש לעשות גם טסט ותיאוריה מחדש. במידה והואשמתם בעבירה זו, אל תבזבזו זמן ופנו מיידית אל משרד דוידוב-בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה בתל אביב.

      צריכת אלכוהול נהג צעיר יכולה להוות בעיה. נתפסתם? פנו למשרד דוידוב-בנימיני ושות'

      במידה ונתפסתם נוהגים תחת השפעת אלכוהול, תוכלו לצפות לזימון לבית המשפט לתעבורה. צרו קשר עם משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות', כך שתוכלו להגיע לדיון מוכנים ומצוידים בעזרתם המקצועית של עורכי הדין מנוסים המתמחים בתחום דיני התעבורה. פנייה מוקדמת ככל הניתן תעניק למשרדנו את הזמן המספק לשם בניית אסטרטגיית הגנה אשר תביא לזיכוי מלא או להפחתה בחומרת העונש.

      נהג צעיר אלכוהול – מילים שלא אמורות ללכת יחד

      נהג צעיר צריך להיזהר יותר מכל אדם אחר כאשר צורך אלכוהול. אדם צעיר שצורך אלכוהול לא רשאי לנהוג ברכב. כל אחוז של אלכוהול שיימצא בדמו בעת הנהיגה ייחשב כנהיגה בשכרות ועלול להוביל לענישה חמורה עד כדי שלילת הרישיון למשך של 3 שנים. במידה ונהג צעיר נתפס נוהג לאחר צריכת אלכוהול כדאי מאד לפנות לעורך דין תעבורה שיסייע לו למזער את העונש כמה שניתן. עורכי הדין דוידוב בנימיני ושות', הינם עורכי דין מהמעלה הראשונה שיכולים לסייע בנושא זה.

      נהג צעיר אלכוהול – עניין חמור שיש לקחת במלוא הרצינות

      לצערנו, בעיית השתייה המופרזת אצל בליינים שעולים אחרי מסיבות לילה על הכביש, ובמיוחד בקרב צעירים, היא בעיה נפוצה וקטלנית למדי. חלק ניכר מהתאונות הקטלניות שיש בהן הרוגים ופצועים קשה הם תאונות שאלכוהול מעורב בהם. בעיית אלכוהול אצל צעירים גודלת שבעתיים אם לוקחים בחשבון את הנקודות הבאות:

      • שתייה מופרזת – בניגוד להרגלי השתייה של אנשים בוגרים, בני נוער נוטים לשתות שתייה חריפה בכמויות גדולות ללא ביקורת וללא הגבלה. בדרך כלל זה קורה במסיבות ואירועים המוניים, בהם הלחץ החברתי והרצון להיות "שייך" לקבוצה גוברים על ההיגיון הבריא. הם לא מודעים לקיבולת השתייה שלהם ושותים עד שמגיעים למצב של בלבול, סחרחורות, איבוד הריכוז והקאות.
      • נהגים צעירים – בעיה אחרת שאינה קשורה לאלכוהול אך הולכת "טוב" איתה ויוצרת שילוב קטלני במיוחד היא העובדה שמדובר בצעירים חסרי ניסיון על הכביש שצורכים אלכוהול. לרוב מדובר בצעירים שלא מזמן קבלו את הרישיון ועוד לא עברו להם שנתיים של התלמדות במסגרת "נהג חדש", כך שגם ללא השפעת אלכוהול כישורי הנהיגה שלהם לא מספיק מדויקים ובטיחותיים.
      • נהיגה בשעות הלילה – מטבע הדברים צעירים מבלים וצורכי אלכוהול בשעות הלילה, אז החושים לא מחודדים והראות בשעת נהיגה מוגבלת, כך שהסיכוי לתאונה המעורבת צעירים שיכורים גבוהה במיוחד.

      רק עורכי דין טובים יכולים לייצג מקרים של נהג צעיר אלכוהול

      אם אתם צעירים ונתפסתם נוהגים בהשפעת אלכוהול, ייתכן ותוכלו להקל על העונש שלכם ואולי אף כמעט לבטלו בתחשב בנסיבות של המקרה שלכם. פנו אל משרד עורכי הדין דוידוב- בנימיני ושות', משרד הנודע בזכות סיפורי ההצלחה בכל הקשור לייצוג אנשים שעברו עבירות תעבורה שונות.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן