הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה ללא ביטוח

    נהגים רבים שוקלים לחיוב נהיגה ללא ביטוח – אך טעות בידם. החיסכון הכספי באי-תשלום הביטוח לרכב נושא בהשלכות חמורות– אשר יעלו להם כסף רב. בכדי להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של פעולה זו, כמו גם עם אלו המשפטיות, יש לפנות אל עורכי הדין במשרד דוידוב-בנימיני. משרד זה מתמחה בדיני התעבורה, ומספק לקהל לקוחותיו מענה מקצועי. החל ממעבר באור אדום, נהיגה ללא מלווה, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה תחת השפעת אלכוהול ועד נהיגה ללא רישיון – צוות המשרד עומד לרשותכם בכל פניה ושאלה.

    נהיגה ללא ביטוח – פעולה בעלת השלכות חמורות

    כל נהג העולה על הכביש עם כלי הרכב שלו, יודע כי את הרכב יש לבטח בביטוח חובה. באמצעות הביטוח, ניתן יהיה לכסות את מלוא הנזקים הנגרמים לרכב כתוצאה ממצבים שונים – בין אם מדובר בתאונה, גניבה ועד כיסוי לנזקי רכוש לצד ג'. עם זאת, וכל נהג אשר נוסע ללא ביטוח, יאלץ להתמודד עם ההשלכות של פעולה זו בהמשך הדרך.

    בין אם מדובר בהחלטה מודעת ובין אם לאו, עקב אי חידוש הביטוח עלול להיווצר מצב חמור בו, במקרה של תאונה, הנהג יאלץ לשאת בהוצאות השונות. עלויות הטיפולים השונים עלולות להיות גבוהות, בהתאם לנסיבות התאונה ותוצאותיה. ככל שבתאונה נגרמו נזקי גוף למעורבים הרי שהודות לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (הפלת"ד) המדינה מכסה את הנפגעים, אך מגישה לאחר מכן תביעה כספית כנגד הנהג שאחראי לתאונה ונהג ללא ביטוח. המדובר בתביעות שיכולות להגיע למאות אלפי שקלים. זו אחת הסיבות לכך שהמדינה מייחסת חשיבות כל כך גדולה לביטוח בתוקף.

    כמו כן, נדגיש כי אי קיום הביטוח לא מוביל בהכרח לשלילת רישיון הנהיגה (למרות שעל פי החוק היבש קיימת פסילת מינימום של שנה), כאשר הענישה עבור הפעולה מסתכמת לרוב בהפסד כספי "בלבד". עם זאת, אין לזלזל בפעולה זו או בגובה ההשלכות הללו. מעבר לכך, במקרים שונים ייתכן והנהג יאלץ לבקר בבית המשפט לדיני התעבורה, כאשר מדובר בעבירה חוזרת וכאשר הביטוח פג מעל לתקופה של שנה. כך או כך, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין העוסק בתחום התעבורה.

    עבירה של "נהיגה ללא ביטוח" היא עבירה שנלוות לרוב לעבירות של "נהיגה בפסילה" וגם נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף. נהג פסול מנהיגה או נהג שרישיון הנהיגה שלו פג מעל שנה, ביטוח הרכב אינו תקף לגביו, ורואים בו כמי שנהג ללא ביטוח.

    להתמודד עם המורכבות המשפטית כראוי במקרה של נהיגה ללא ביטוח חובה

    נהיגה ללא כל ביטוח טומנת בחובה השלכות רבות, ויש להתמודד עם ההשלכות של כך – כולל אלו המשפטיות. לשם כך, יש ניתן ליצור קשר עם עורכי הדין במשרד דוידוב-בנימיני. משרד זה מחזיק בניסיון רב בהופעות בפני בתי המשפט לתעבורה, וקצר הצלחות רבות בתיקים אותם ניהל.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן