הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה ללא רישיון

    אחת העבירות החמורות ביותר על הכביש, הינה נהיגה ללא רישיון כלל. לעיתים, מדובר בהחלטה שמבצע הנהג בקלות ראש, ולעיתים מדובר בתמימות הדעת בלבד – הרישיון נשכח, הנהג לא שם לב, וזה הכל. ואמנם, אם ייתפס הנהג בזמן נהיגה ללא רישיון מכל סיבה שהיא, ההשלכות יכולות לנוע מפסילת הרישיון ל-30 יום ועד פסילה לצמיתות, וכן מאסר בפועל. על מנת לקבל את רישיונו בחזרה, ייאלץ הנהג במקרים מסוימים לעבור טסט ותיאוריה בשנית, ולפעול אחר הוראות נוספות של בית המשפט.

    דברים שכדאי לדעת על נהיגה ללא רישיון

    אל תגידו לעצמכם שמדובר בנסיעה קצרה למכולת, זכרו כי נהיגה ללא רישיון הינה סיכון עצום, וישנן כל כך הרבה עבירות שתוכלו לבצע בשל חוסר תשומת הלב:

    • נהיגה בעת פסילת רישיון – במידה ונפסל רישיונו של אדם בשל עבירות שונות; נהיגה בשכרות לדוגמא או מעורבות בתאונת דרכים ובכל זאת יחליט לעלות על ההגה – מדובר בעבירה חמורה ביותר עליה הענישה תהיה כבדה הרבה יותר.
    • נהג לא מורשה – הכוונה היא לבני נוער שעדיין לא הוציאו רישיון; כלומר לא שילמו אגרה ולא ביצעו בדיקת ראייה, או אנשים שלא חידשו את הרישיון הקיים שלהם על פי הנהוג בחוק; כלומר לא השתתפו בקורס נהיגה מונעת לדוגמא.
    • דעו את העונש – באופן כללי, הענישה בגין נהיגה ללא רישיון משתנה בהתאם לעבירה עצמה. לדוגמא, נהג לא מורשה יהיה צפוי לעונש מאסר בפועל למשך תקופה של בין 15 יום ל-18 חודשים, או פסילת רישיון לתקופה שבין חצי שנה ל-60 חודשים. לעומת זאת אדם שנהג בעת פסילת רישיון יהיה צפוי למאסר לתקופה של בין 15 ימים ל-20 חודשים, וכן שלילת רישיון לתקופה שנעה בין חצי שנה ל-60 חודשים.

    נתפסתם בעת נהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף ? משרד עורכי הדין של דוידוב-בנימיני ושות' לשירותכם

    גם אם המצב נראה לכם אבוד, אל ייאוש! זה הזמן לפנות אל משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות' – המשרד שלנו מתמחה בתחום התעבורה על כל רבדיו. אנו נשמח לייצג אתכם בכל ההליכים המשפטיים הרלוונטיים עד להפחתת העונש, ואפילו עד כדי ביטול העונש לחלוטין.

     

     

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      מה עושים אם נאשמתם ב – נהיגה ללא רישיון ?

      נהיגה ללא רישיון נחשבת כיום לאחת מהעבירות החמורות ביותר בתחום דיני התעבורה. למרות החשיבות של אחזקה ברישיון תקף, רבים עשויים לגלות כי הם צפויים לעמוד בפני הדין בגין עבירה זו. במידה והנהג נתפס כשלא יכול להציג רישיון נהיגה בתוקף או רישיון אשר מתאים לסוג הרכב, הוא עלול לעמוד בפני זימון לשיפוט מהיר בבית המשפט. במצבים הללו אין סיבה להסס, פנו באופן מיידי אל משרד עורכי דין אשר מתמחה בדיני התעבורה ויוכל לספק בעבורכם את ההגנה הטובה ביותר.

      חשוב להבין כי עבירה חמורה זו עשויה להשפיע גם על העתיד שלנו. היא עלולה לגרום לנו לרצות עונש מאסר בפועל ואף להוות רישום פלילי אשר עשוי למנוע מאיתנו להתקבל למקומות עבודה שונים, לרבות מוסדות חינוך או תפקידים שונים בתחום הביטחון. קבלת סיוע משפטי מקצועי תעניק לנו את האפשרות של הפחתת חומרת העונש, כך שלא נאלץ לשלם קנסות כבדים או לרצות עונש מאסר.

      יש במצבים האלה להבחין בין אדם שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה (בלתי מורשה לנהיגה), לבין מי שרישיונו פקע לאחר שרשות מוסמכת (בדרך כלל המרב"ד) קבעה שאינו כשיר לנהיגה, לבין מי שרישיונו פקע ולא חודש. דרגות החומרה שונות אך כולן יביאו את העובר עליהם לבית המשפט לתעבורה. חשוב להדגיש כי פקיעת רישיון נהיגה מעל שנה מביאה לכך שביטוח הרכב אינו בתוקף.

      בשעה שאתם מתמודדים עם עבירות תנועה מורכבות כמו נהיגה ללא רישיון, אין זמן לבזבז. פנו באופן מיידי אל משרד דוידוב-בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה בתל אביב. משרדנו בעל ניסיון רב שנים בהתמודדות עם עבירות תנועה מגוונות, לרבות נהיגה בהיעדר רישיון. נהיגה ללא רישיון נהיגה כלל (בלתי מורשה לנהיגה) או רישיון שאינו בתוקף זו נחשבת לאחת העבירות החמורות ביותר והענישה על עבירה זו עלולה להיות מחמירה וללא מעורבותו של משרד עורכי דין העוסק בדיני תעבורה, הענישה עשויה לכלול פסילת רישיון ארוכה ובמקרים קיצוניים אף מאסר מאחורי סורג ובריח.

      מקבלים את הסיוע המשפטי המקצועי ביותר במקרים של נהיגה ללא רישיון נהיגה

      לאור העובדה כי מדובר באחת מעבירות התנועה החמורות ביותר, חשוב יהיה לפנות אל משרד דוידוב-בנימיני ושות', אשר יספק בעבורכם את ההגנה המשפטית המקצועית ביותר בתחום. לעורכי הדין של המשרד ניסיון רב בייצוג מאות של תיקים בתחום דיני התעבורה אשר יתרום להגנה שלכם בפני בתי המשפט בכל רחבי הארץ.

      נהגת ללא רישיון? פנה אל המומחים מיד!

      משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות'. מומחה בכל תחומי עבירות תעבורה שונות וייצג בהצלחה בתיקים קשים וסבוכים של אנשים שעברו עבירות כמו נהיגה ללא רישיון. המשרד מלווה בליווי אישי, מקצועי ומתחשב בכל שלב של הליכי המשפט. סיפורי הצלחה רבים סופרו על משרד זה. אם עברתם עבירת תעבורה, שקלו ברצינות לפנות אל המשרד של דוידוב ובנימיני ותצאו מרוצים.

      נהיגה ללא רישיון הינה עבירת תעבורה מאוד נפוצה שיכולה להכניס את מי שעובר אותה לצרות צרורות. עבירה זו מתייחסת לכל אדם שעולה על ההגה ונוהג בו ללא רישיון בתוקף, בין שהנהג מעולם לא הוציא כזו, בין שהיה לו והוא לא חידש, או שהוא נפסל מכל סיבה שרשויות האכיפה ראו לנכון. הענישה עבור עבירת תעבורה זו יכולה לנוע משלילת נהיגה ועד לעונש מאסר בפועל של שנתיים. בכל מה שקשור לייצוג אדם בעבירות תנועה בכלל ועבירות נהיגה בלי רישיון בפרט, משרד עורכי הדין דוידוב-בינימיני ושות' שייצגו בהצלחה כבר במקרים רבים, יכולים בהחלט לסייע.

      נהיגה ללא רישיון – מה הם סוגי העבירות השונות?

      במידה והייתם מעורבים בעבירה זו של נהיגה מבלי שיהיה לכם רישיון מתאים בתוקף, צריך לקחת בחשבון את סך הגורמים והאלמנטים שהתרחשו בזמן העבירה. כל מקרה נבחן לגופו, ונמדדים פרמטרים כמו הרקע של הנהג, היסטורית נהיגה, נקודות, אם היו נפגעים נלווים וכו'. כמו כן יש הבדל בין העבירות השונות שנופלות תחת הקטגוריה של "ללא רישיון". למעשה, החוק אוגד תחת עבירה זו מספר סוגים שונים, והם:

      • אין רישיון נהיגה כלל – נחשבת לאחת מעבירות התנועה החמורות ביותר, וכמובן החמורה מבין כל העבירות שתחת תחת הקטגוריה הזו. אופייה מעיד על זלזול מוחלט מצידו של הנהג, וברוב הפעמים מדובר באדם שאינו בקיא כלל בחוקי התעבורה ועלול להוות מפגע קטלני בדרכים. העונש המירבי לעבירה זו מגיע עד שנתיים מאסר ופסילה של מינימום 3 חודשים.
      • רישיון הנהיגה לא בתוקף – מדובר באדם שהיה לו כבר רישיון אך הוא לא דאג לחדש אותו אחת לכמה שנים (אחרי 5 מהוצאת הרישיון לראשונה ולאחר מכן כל 10 שנים). הענישה היא קנס שניתן בהתאם לחומרה: אם לא חלפו שישה חודשים מיום פקיעת רישיון  הנהיגה – 250 ₪ ונקודות. מעל שישה חודשים ועד שנתיים –750 ₪ קנס ונקודות. מעל שנתיים – זימון לבית משפט לתעבורה שיקבע את חומרת העונש, כולל נקודות רישוי. 
      • רישיון שאינו מתאים לסוג הרכב – אדם המחזיק ברישיון לכלי נהיגה מסוים אך נתפס נוסע בכלי רכב המצריך רישיון מסוג אחר. למשל, אדם שנוהג ברכב פרטי (רישיון נהיגה מסוג B ) אך מחזיק ברישיון על אופנוע (רישיון מסוג A). עבירה זו יכולה להיחשב בחומרה ועונשה יכול להגיע לכדי פסילת נהיגה ואף מאסר בפועל.
      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן