הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    החינוך לנהיגה נכונה וחכמה מתחיל הרבה לפני שבני הנוער מוציאים רישיון – לקראת הוצאת הרישיון. ואמנם נדמה שלמרות שרבים מודעים לעובדה כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא לא רק מסוכנת, אלא גם עבירה על החוק, בכל יום נעצרים נהגים בגין נהיגה בשכרות.

    דגשים חשובים על נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    האלכוהול פוגע בשיקול דעתו של הנהג, בתפיסת המרחב, בתשומת ליבו לכביש ובזמן התגובה. גם אם נדמה לכם כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא לא עד כדי כך מסוכנת כפי שאומרים עליה, דעו כי התירוץ הידוע 'אני מרגיש ערני יותר כשאני נוהג אחרי כוס וודקה', הופך את הנהיגה שלכם למסוכנת יותר. הרי, אלכוהול מטשטש, אך בזכותו אתם מרגישים בעלי ביטחון. שימו לב, מדובר בהרגשה שקרית לחלוטין!

    בנוסף לאלו, ישנם מספר דגשים קריטיים בנושא נהיגה בשכרות, שחשוב להכיר:

    דעו כי זוהי זכותכם החוקית לבקש להתייעץ עם עורך דין לפני הבדיקה.

    אם הנכם מסרבים לבדיקת הינשוף, באופן אוטומטי תואשמו בנהיגה בשכרות. בכל מקרה, ההמלצה היא לעבור את הבדיקה, ובשלב המשפט עורך הדין יוכל לנסות ולהוכיח כי הינשוף לא עבר כיול או שאינו תקין מכל סיבה אחרת, ומשום כך הציג אבחנה שגויה. כך יוכל לזכות את מרשיו.

    במקרים מסוימים, יתגלה כי פעולתו של הינשוף השתבשה כתוצאה מכך שהנהג נטל תרופות מסוימות או השתמש במי פה שאחד ממרכיביו הוא אלכוהול. הדבר משבש את פעולתו של הינשוף והוא עלול להציג תוצאה לא נכונה, בגינה יחשדו השוטרים כי אתם אכן נוהגים תחת השפעת אלכוהול.

    אל תאמרו נואש

    לא תאמינו, אבל גם אם כל העובדות מצביעות נגדכם, אם בסופו של דבר לא ביצעתם עבירה – אנחנו במשרד עורכי הדין דוידוב-בנימי ושות' נוודא כי תצאו זכאים! זה בדיוק הזמן ליצור עמנו קשר בהקדם האפשרי. תחילת טיפול מוקדם יאפשר לנו לחשוב על פתרונות יצירתיים יעילים הרבה יותר, ולבנות אסטרטגיה לפעולה. אנו מתחייבים לסודיות מוחלטת וליווי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, כך שבסופו של דבר תוכלו לחזור לכביש כשאתם נקיים, וזכאים.

     

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      נהיגה תחת השפעת אלכוהול ומה משמעותה

      אין זה סוד כי "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" מהווה עבירה חמורה על החוק מבחינת דיני התעבורה. דבר אשר מתבטא בענישה המוקפדת שכוללת פסילת רישיון בפועל למשך שנתיים בתור עונש המינימום לעבירה זו. חשוב להדגיש כי עבירת נהיגה בשכרות הינה מסוכנת מאוד, זאת לאור העובדה כי היא מכהה את היכולות שלנו והתפיסה של אשר מתרחש סביבנו. זאת בנוסף לעובדה כי היא מקנה לנהג מעין ביטחון עצמי מופרז ומטעה. השילוב בין שני הגורמים הללו, כמו גם פגיעה ביכולת השיפוט של הנהג, מסכנת הן את הנהג, הנוסעים ברכב וכל אדם או רכוש אשר נמצא בסביבתו או בדרכו.

      יחד עם זאת, חשוב להבין כי פעמים רבות בדיקת הינשוף הנפוצה עשויה להציג תוצאות שאינן נכונות ו/או מדויקות. קיימות הוראות הפעלה למכשיר שחובה להקפיד עליהן. כך במידה והמכשיר לא כויל בצורה הנכונה, במידה והנהג נטל תרופות או עשה שימוש במי פה שמכילים אלכוהול, או אפילו במידה והמכשיר אינו תקין. נסיבות אלו עשויות לעזור בהוכחת חפותכם והשגתו של זיכוי מלא, או הקלה בעונש וסטייה מעונש המינימום שעומד כאמור על פסילת רישיון בת שנתיים ימים.

      זכרו כי גם במידה ואכן הואשמתם בביצוע העבירה, עזרתו המקצועית של עורך דין המתמחה בדיני תעבורה הינה קריטית ותאפשר את השגתו של עונש מופחת לכל הפחות. אך בכדי שעורך הדין לתעבורה יצליח לעשות זאת, וודאו כי אתם פונים אליו מוקדם ככל הניתן, על מנת לאפשר לו לבנות את אסטרטגיית ההגנה שלכם.

      נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים

      במידה וקיבלת הזמנה לדין בביצוע עבירת "נהיגה תחת השפעת אלכוהול", פנו באופן מיידי אל משרד דוידוב-בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה בתל אביב. משרדנו בעל ניסיון רב בהתמודדות עם עבירות תנועה מגוונות, לרבות "נהיגה בשכרות". המשרד מעניק ללקוחותיו את הטיפול המשפטי המקצועי והיעיל ביותר בתיק, זאת בכל סוג של עבירת תנועה, בין אם נחשבת לקלה או לחמורה במיוחד.

      האם חייבים לעבור בדיקה בעת חשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים?

      אנשים רבים בוחרים להימנע מבדיקת הינשוף מתוך חשש מהתוצאה. אך חשוב לדעת כי סירוב לבדיקה יגדיר את הנהג בתור שיכור בעיני החוק. על כן מומלץ לעבור את הבדיקה ומיד לאחריה לפנות לקבלת הייעוץ המשפטי הנחוץ.

      נהיגה תחת השפעת אלכוהול – כמה נקודות המשפיעות על האישום

      ראשית, יש לציין שאם שותים לא נוהגים ולא חשובות הנסיבות או התירוצים. נהיגה בשכרות יכולה להסתיים באסון כבד ובאובדן חיים. כמובן כשבאים לדין יש להבדיל בין מקרה למקרה. כל מקרה נבחן לגופו ומתייחסים במשפט לכמה פרמטרים במהלך המקרה שהתרחש או בעברו של הנהג המשפיעים על גזר הדין:

      • כמות האלכוהול בדם – לקביעת כמות האלכוהול בדם יש השפעה קריטית על גזר הדין וחומרת הענישה. החוק קובע שמעל 50 מיליגרם לכל מיליליטר דם נחשבת כבר לעבירה. בבדיקת ינשוף אם מוצאים שיעור העולה על 250 מיקרוגרם אלכוהול בליטר האוויר  שהאדם פלט, זוהי עבירה. בקרב אוכלוסיות שהחוק מחשיב כרגישות במיוחד לנושא זה, כמו צעירים, נהגי רכב אוטובוס או משאיות- הכמות המותרת קטנה יותר.
      • מעורבות בתאונת דרכים – ככל שלעבירה כשלעצמה מתלוות עבירות נוספות, העונש חמור יותר. נהג יכול להיתפס על ידי שוטר תנועה ולחטוף אישום מסוים, אך אם לא התמזל המזל והוא עבר תאונת דרכים, האישום חמור הרבה יותר, כל שכן כשמדובר בתאונה שיש בה נפעים או חלילה הרוגים.
      • היעדר עבירות תנועה קודמות – להיסטוריית הנהיגה של הנהג השפעה לא מעטה על חומרת הענישה. עבירות תנועה מהעבר מחמירות עם אדם שנתפס נוהג בשכרות לעומת אדם עם עבר נקי ללא דופי שנתפס במעידה חד פעמית של שתיה בשכרות.

      לא נשפטים  על נהיגה תחת השפעת אלכוהול לפני שפונים לעורכי דין לתעבורה

      מדי פעם לצערנו אנו שומעים על מקרים של נהיגה תחת השפעת אלכוהול המובילה לתאונות דרכים קטלניות. נראה שמדובר באחת מעבירות התעבורה הנפוצות והקטלניות ביותר, כשלרוב מדובר בצעירים שעולים בפזיזות, ובחוסר אחראיות על ההגה אחרי בילוי במסיבה בשעה מאוחרת. לפעמים גם אדם נורמטיבי מן השורה מבלה בערב חברים עם קצת יין או בירה, נוסע חזרה הביתה ונתפס על ידי שוטר. מדובר במקרה מצער שעורכי דין מנוסים יכולים להוציא מהבוץ. משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות' הינו משרד עורכי דין לתעבורה שליוו בהצלחה תיקים רבים של אנשים שזומנו לדין בשל נהיגה בשכרות.

      למשרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות', יש ידע וניסיון רב שנים בתחום התעבורה על כל הסוגים והסעיפים השונים. אם זומנתם למשפט בגין נהיגה שכרות מכל סיבה שהיא, יהיה זה חכם להתכונן לכך ולפנות אל משרד עורכי הדין דוידוב – בנימיני שיעשו הכול על מנת לסייע לכם לעבור את המשבר הזה בהצלחה המרבית.

       

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן