הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין תעבורה ראשון לציון

    קיימים לא מעט מצבים בהם נזדקק לעזרתו המקצועית של עורך דין תעבורה ראשון לציון. בשעה שמקרה כזה מתרחש, אל תהססו ופנו באופן מיידי אל משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות'. משרדנו עוסק בתחום דיני התעבורה באופן בלעדי ובעל ניסיון רב שנים בתחום. מייסדי המשרד, עו"ד ישראל דוידוב ועו"ד אדיר בנימיני, ייצגו מאות של תיקים וקצרו הצלחות רבות בהם, כן אפשרו לנהגים רבים להוכיח את חפותם ולאפשר להם להתמודד בהצלחה עם כתבי אישום ועונשים שונים.

    המלצותיו של עורך דין תעבורה ראשון לציון

    רבים מאתנו עשויים לגלות כי מצבי החירום על הכביש, תאונות ועבירות על החוק עשויות לעלות לנו ביוקר, בין אם בקנסות, שלילת רישיון או אף בעונשים חמורים יותר. לפניכם מספר המלצות אשר יוכלו לסייע ברגע שאתם נתקלים באחד מהמקרים הללו.

    • במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, חשוב לזכור כי העתיד שלכם טומן בחובו חקירת בוחן תנועה משטרתי שהמלצותיו יועברו לתביעה המשטרתית. לפני שהיא מתחילה, וודאו כי אתם מתייעצים עם עורך דין תעבורה ראשון לציון, אשר יספק לכם את כל המידע בנוגע לזכויות שלכם טרם תחילת החקירה. ככל שבוחן התנועה מודיע לכם בראשית החקירה כי מדובר "בחקירה תחת אזהרה" מאוד קריטי שתתייעצו לפני תחילת החקירה עם עורך דין תעבורה.
    • במידה ומצאתם את עצמכם מתמודדים עם האשמות לגבי נהיגה במהירות מופרזת אשר נתפסה בעיני המצלמות, פנו אל עו"ד תעבורה אשר יבדוק את הראיות נגדכם ולא יקבל אותן באופן אוטומטי.
    • בכל מקרה בו אתם מעורבים בעבירת תעבורה או תאונת דרכים, אין סיבה להילחץ ויש לפעול נכון באופן מיידי. זכרו כי אתם זכאים לייצוג משפטי איכותי אשר יגן עליכם, כך שאין סיבה לבזבז זמן, פנו אל עו"ד תעבורה כבר היום.

    כאשר אתם זקוקים לעורך דין תעבורה בראשון לציון בעל ניסיון – פנו לדוידוב-בנימיני ושות'

    אמנם רבים חוששים מקנסות ועונשים שמגיעים לאחר עבירות תנועה שונות, אך חשוב לזכור כי אין אתם חייבים להשלים עם הגזרה. שירותיו של משרד דוידוב-בנימיני ושות' יעניקו לכם את האפשרות לערער את ההחלטה הלא הוגנת ויסייעו בביטול שלילת רישיון, ביטול דוחות וקנסות והתמודדות עם האשמות לגבי נהיגה תחת השפעה.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      פניה לעורך דין תעבורה ראשון לציון

      צריכים עורך דין תעבורה ראשון לציון? הסתבכות עם החוק במיוחד בכל נושאי התעבורה השונים זה דבר שישראלים רבים נופלים בו מדי יום. גם אנשים נורמטיביים מהשורה יכולים למצוא את עצמם חורגים מכללים מסוימים בהיסח הדעת ובשאר נסיבות שונות ולהסתכן במשפט או קנסות כספיים גדולים וכואבים. במקומות גדולים וסואנים כמו למשל העיר ראשון לציון, יש סיכוי גבוה לכל נהג לעבור איזושהי עבירת תעבורה. במקרים כאלה דרוש לבחור בייצוג משפטי מכובד ורציני, כמו במשרד של עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות'.

      מי צריך לפנות אל עורך דין תעבורה ראשון לציון?

      מי שעבר בשוגג או במזיד על עבירת תעבורה ונתפס על ידי שוטר שרושם לו דוח עם קנס, נקודות חובה או זימון לדין יכול לפנות אל עורך דין תעבורה ראשון לציון. אסור לחשוב שהדלתות סגורות ואי אפשר לעשות שום דבר בנוגע לעונש שנפל עליכם. משרד עורכי דין לתעבורה כמו המשרד של דוידוב ובנימיני יכול לסייע לכם בכל תחומי התעבורה השונים כמו למשל:

      • נהיגה בהשפעת אלכוהול – אתם צעירים ושגיתם כשעליתם על ההגה אחרי בילוי לילה מלווה באלכוהול. על אף שמדובר בעבירה מאוד חמורה, עורכי דין טובים כמו דוידוב ובנימיני יכולים לסייע לכם להקל על העונש ואולי אף לזכות אתכם לגמרי.
      • נהיגה ללא מלווה – כל נהג חדש זקוק למלווה בשנתיים הראשונות מרגע קבלת הרישיון. נהיגה ללא מלווה נחשבת לעבירה די רצינית שייצוג של עורכי דין טובים יכולים להפחית בחומרה
      • שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה – מלבד הסכנה הברורה הנובעת מעצם השימוש בטלפון הנייד בשעת נהיגה, העונש הוא כבד ביותר. במקרים מסוימים ניתן להתחשב בנסיבות המקרה ולהוריד את הנקודות והקנס הכספי המושת על עובר העבירה. זאת רק על ידי עורכי דין מקצועיים.

      ראשון לציון בוחרת בעורכי דין תעבורה הטובים ביותר

      אם גם אתם מצאתם את עצמכם שקועים בבוץ של אחת מעבירות התעבורה השונות, והלחץ עולה בכם, דעו שאתם לא לבד. פנו אל משרד עורכי הדין דוידוב ובנימיני והתייעצו אתם לגבי מה לעשות וכיצד הם ייצגו את התיק שלכם. יתכן ותוכלו לצאת ללא פגע בהתאם לעבירה שעברתם. משרד זה מפורסם בראשון לציון בשל סיפורי ההצלחה הרבים והלקוחות המרוצים שפנו אליהם.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן