הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין לתעבורה נהיגה בשכרות

    משרד עורך הדין לתעבורה דוידוב-בנימיני ושות', עוסק בתחום דיני תעבורה ב"נהיגה בשכרות", עבירה מהחמורות בתחום דיני התעבורה וגוררת אחריה עונש מינימום של פסילה בפועל של שנתיים.

    משרד עורכי-הדין דוידוב-בנימיני ושות', ניהלו בעבר מאות תיקים של נהיגה בשכרות, לרבות תיקים אשר הסתיימו בסופו של יום בזיכוי מלא או בעונש מופחת ובעיקרו – הצלת רישיון הנהיגה.

    תיקי נהיגה בשכרות הנם תיקים מורכבים יחסית בתחום התעבורה ולאור מדיניות האכיפה הנמרצת הם תופסים נתח משמעותי מתוך מכלול תיקי התעבורה ולאור מורכבותם כדאי להסתייע במשרד עורכי הדין לתעבורה העוסק המומחה בתחום עבירות נהיגה בשכרות.

    עו"ד דוידוב-בנימיני המומחים בתיקי נהיגה בשכרות.

    פנה אלינו ואנחנו נפעל להציל לך את הרשיון!

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות התקשר עכשיו:

    03-6494555

    עו"ד אדיר בנימיני ועו"ד ישראל דוידוב, ממשרד עורכי הדין לתעבורה "דוידוב-בנימיני ושות'", הם בעלי ניסיון רב בהליכים מסוג זה, בתחום הטיפול בעבירות נהיגה בשכרות בפרט ובעבירות תעבורה בכלל.

    אנחנו משרד עו"ד אשר מגדירים את עצמנו כמומחים לעבירות נהיגה בשכרות, עקב נסיוננו העשיר כעו"ד לנהיגה בשכרות.

    כאמור, עונש פסילת המינימום בעבירות שכרות הקבוע בסעיף 39א לפקודת התעבורה, הוא פרי תיקון לחוק משנת 1995 בתקופה בה בדיקות השכרות לנהגים לא היו דבר שבשגרה, וכמות הנהגים שהועמדו לדין בגין עבירה זו הייתה בטלה בשישים לעומת היקף האכיפה המתבצעת כיום. בכל מקרה בו הוגש נגדכם כתב אישום בגין ביצוע עבירה של "נהיגה תחת השפעת סם מסוכן" או "נהיגה בשכרות" מומלץ מאוד לסתייע בעורך-דין תעבורה; כל זאת כאמור, לאור המאפיינים היחודיים של עבירות התעבורה, עדיף תמיד להיות מיוצגים בידי עורך-דין לתעבורה שזה תחום התמקצעותו.

    רף האכיפה בעבירות אלכוהול ונהיגה בשכרות (במכשיר נשיפה) עומד על 290 מ"ק לליטר אוויר נשוף, וזאת בעקבות פסיקה של בית המשפט המחוזי בירושלים בפרשת עוזרי. הטענה שיש להגיש כתבי אישום בשכרות רק מהדרגה הבאה מעל 290 מ"ק, נדונה ונדחתה על ידי כב' השופט, ד"ר עודד מודריק, מבית המשפט המחוזי בת"א.

    כאשר מדובר בעבירת "נהיגה בשכרות" מתוקף סירוב (הנהג סירב להיבדק במכשיר הינשוף או בבדיקת דם ו/או שתן) עלינו לזכור תמיד, כי העבירה הינה "נהיגה בשכרות" ולא הסירוב כשלעצמו, שיכול להקים את החזקה שבדין "חזקה שניתנת לסתירה".

    מומלץ מאוד כאמור בכל תיק בו הוגש כתב אישום להתייעץ בעו"ד תעבורה ובמשרד העוסק בתחום זה ובעל הניסיון, הידע והיכולת לבחון לעומק את הראיות בתיק ולבאר אותן עד תום. עורכי הדין לתעבורה, ממשרד עורכי הדין לתעבורה דוידוב בנימיני ושות', עומדים לרשותכם בכל מצב בו הוגש נגדכם כתב אישום בתעבורה בכלל או הזמנה לדין בגין עבירת נהיגה בשכרות בפרט.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן