הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה ללא טסט

    בגין עבירה של נהיגה "נהיגה ללא רישיון בתוקף", מוגש כתב אישום לבית המשפט לתעבורה רק בחלוף שנתיים מיום הפקיעה; כל זאת מתוקף רפורמה שאושרה בראשית שנת 2017. כתב-אישום בגין עבירה זו של "נהיגה ללא רישיון בתוקף" יוגש רק במקרים בהם חלפו שנתיים מום פקיעת הרישיון.

    לעתים, מוגש כתב אישום בגין עבירה זו שלא בצדק בשל אי רישום מדויק במסוף המשטרתי.

    בכל מקרה בו מוגש כתב אישום בגין "נהיגה ללא רישיון בתוקף", מומלץ להיוועץ עם עורך-דין לתעבורה, הבקיא ברזי התחום ומכיר את מדיניות הענישה הקיימת בעבירות מסוג זה.

    עורכי הדין במשרד דוידוב-בנימיני ושות', הם בעלי ניסיון רב בייצוג מבקשים בהליכים מעין אלה בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי הארץ.

    מספר תאונות הדרכים במדינת ישראל נמצא במגמת עלייה מתמדת. בפעמים אחדות עולה כי נהגים שהיו מעורבים לפחות חלק מהתאונות, מחזיקים ברכב שאינו בעל רישיון רכב בתוקף. נהיגה ללא טסט הפכה לאחת הבעיות החמורות ביותר, ומערכת המשפט בישראל מתייחסת אליה בכובד הראש הראוי לה; עם חקיקות כבדות, עונשים כבדים אף יותר, ובעיקר תסבוכת שלא קל לצאת ממנה.

     

    מהי הענישה המקובלת על נהיגה ללא טסט לרכב?

    ראשית, כדאי להסביר, כי הענישה על נהיגה ללא טסט תלויה במספר גורמים. ראשית, אם מדובר על נהג שנתפס בעת נהיגה ללא רישיון הרכב, כאשר מדובר ברישיון שפקע עד לתקופה של כחצי שנה מיום הפקיעה, יירשם לנהג קנס על סך של כ-250 ₪.

    המצב שונה בתכלית אם מדובר בנהג שנתפס כאשר ברשותו רישיון רכב שאינו בתוקף למעלה מחצי שנה. אז, יזומן לדיון בבית המשפט לתעבורה. הענישה עצמה תנוע מקנס כספי ויכולה גם להגיע למאסר בפועל, בהתאם למספר גורמים המשפיעים באופן ישיר על תהליך קבלת ההחלטות בבית המשפט בעניינו של הנהג:

    • וותק – ככל שהנהג יהיה צעיר יותר על הכביש (כלומר נהג חדש), כך יוכבד העונש. החשיבה המקובלת היא שנהג חדש יותר אמור להיות בקיא בחוקי התנועה ולהיות מודע להם וקשוב להם.
    • היסטוריה – האם לנהג ישנן עבירות נוספות מהעבר? עד כמה הן חמורות? כמות העבירות ומידת ההחמרה שלהן, תשפיע מאוד על הענישה שתתקבל בסופו של דבר.
    • מתי פקע רישיון הרכב? – זהו כנראה הגורם המשמעותי ביותר בתהליך קבלת ההחלטות. דינה של נהיגה בכלי רכב שרישיונו פקע לא מזמן (עד לפני חצי שנה), שונה בתכלית מדינה של נהיגה ארוכת שנים ברכב ללא רישיון.
    • שנת ייצור – רכבים ישנים הם הרבה פחות בטיחותיים מרכבים חדשים ועלולים להוות סכנה ממשית לא רק לנהג עצמו, אלא גם לשאר משתמשי הדרך.

     

    עצרו אתכם בעקבות נהיגה ברכב ללא טסט? בואו להתייעץ איתנו!

    משרדנו – דוידוב-בנימיני ושות' מספק ייעוץ וייצוג משפטי לנהגים שהואשמו בעבירות תנועה מזה שנים ארוכות, ועומדים על זכויותיהם והאינטרסים שלהם בעקשנות, נאמנות ושקיפות מלאה. המאבק נגד מערכת המשפט עלול להיות לא פשוט כלל, ומשרדנו מציע שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, עד להצלחה מלאה.

    נהיגה ללא רישיון רכב

    "נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף" (טסט לרכב) הינה עבירה בה מוגש כתב אישום לבית המשפט לתעבורה בהתאם לאורך התקופה בה לא היה הטסט בתוקף; בכל מקרה כזה, בו מוגש כתב אישום (הזמנה לדין) בגין עבירה זו ("רישיון הרכב פקע"), מומלץ להיוועץ בעורך דין לתעבורה אשר בקיא ברזי המקצוע ומופיע בבתי המשפט לתעבורה וזאת לאור מדיניות הענישה המקובלת כיום בבתי המשפט לתעבורה.

    "נהיגה כשרישיון הרכב פקע": החוק קובע במסגרת הוראות סעיף 2 לפקודת התעבורה [נסח חדש], התשכ"א-1961 כי קובע שתי חובות שנהג ברכב חייב לעמוד בהן. הראשונה, הרכב צריך להיות רשום בהתאם להוראות החוק; והשנייה, יש להחזיק ב"רישיון רכב בתוקף". הוראות פקודת התעבורה חלות גם על בעל הרכב במקרה בו הוא מתיר נהיגה במכונית לנהג אחר. במקרה כזה בעל הרכב עלול להיות צפוי לעונש גם אם לא הוא בעצמו נהג ברכב בעת שהרכב שהיה ללא טסט בלי קשר לנהג עצמו.

    אדם אשר נוהג ברכב שאינו שלו, מחובתו לבדוק שרישיון הרכב בתוקף ושהרכב רשום בהתאם לחוק.

    בכל מקרה בו קיבלת דו"ח/הזמנה לדין בגין "נהיגה ברכב כשריון הרכב פקע", כדאי מאוד להיוועץ עם עורך דין לתעבורה.

    עורכי הדין במשרד דוידוב-בנימיני ושות', הם בעלי ניסיון רב בייצוג מבקשים בהליכים מעין אלה בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי הארץ.

     

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      אודות הענישה בגין נהיגה ללא טסט

      חשוב להבין כי הענישה על נהיגה ללא טסט אינה אחידה, היא למעשה תלויה במשך הזמן שחלף מאז מועד פקיעת התוקף של רישיון הרכב, העבר התעבורתי של הנהג ואף העבירות הנוספות שבוצעו בעת שהתבצעה הנהיגה בהיעדר רישיון רכב בתוקף.

      • במידה והעבירה התבצעה עד חצי שנה מיום פקיעת רישיון הרכב, הענישה לרוב תכלול דו"ח תעבורה כמו גם קנס כספי בגובה של כ – 250 ₪.
      • נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף עד שנה מיום פקיעתו עשויה לגרור זימון לבית המשפט לענייני תעבורה. החלטה על העניקה תיקח בחשבון את העבר של הנהג ומצבו של הרכב. פעמים רבות במצבים אלו, הענישה תכלול שלילה של רישיון הנהיגה או פסילה על תנאי.
      • במידה ונהגתם ברכב שתוקף רישיונו פג לפני למעלה משנה, אתם למעשה עומדים בפני עבירת תנועה חמורה. העונש לעבירה זו עשוי להיות שלילת רישיון למשך שנה בנוסף לקבלת 6 נקודות.

      נהיגה ללא טסט לרכב

      נהיגה ללא טסט, או במילים אחרות –ללא רישיון רכב בתוקף, עשויה לשאת בעונשים מכביד בבית המשפט לתעבורה. עבירה זו משמעותה בסיכון המשתמשים בדרך לאור העובדה כי לא ידוע האם הרכב נמצא במצב תקין ויכול לעלות על הכביש. פניה אל משרד עורכי דין דוידוב-בנימיני ושות', תעניק לכם את האפשרות להתגונן בפני הענישה על עבירה זו בצורה הטובה ביותר. משרדנו מקפיד על הענקת הייעוץ והייצוג המשפטי האיכותי ביותר בתחום התעבורה ושעריו פתוחים בעבור כל אדם אשר מתמודד עם עבירות תנועה מגוונות.

      איך מתמודדים עם עבירה חמורה כמו נהיגה ללא טסט בתוקף?

      זכרו כי הענישה החמורה על עבירות תנועה מסוג זה נובעת מהניסיון לשמור על בטיחותם של כלל המשתמשים בדרך, לרבות הנהגים האחרים, רוכבי האופניים וכמובן, הולכי הרגע. בשעה שאתם עולים על הכביש ברכב שאינו עבר טסט, אתם עשויים לסכן את כלל האנשים שנמצאים בסביבה שלכם במידה ואין הרכב תקין.

      במידה וביצעתם עבירה זו, דעו כי ייצוגו של עורך דין יהיה הכרחי. על כן מומלץ לפנות אל משרד דוידוב-בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה בתל אביב, אשר יספק בעבורכם את ההגנה הטובה ביותר בתחום ויסייע בהפחתה של העונש.

      נהיגה ללא טסט – עבירת תעבורה חמורה

      אחת לכמה זמן חובה על בעל הרכב הרשום לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה בה מעריכים את מצבו הכללי של הרכב וכשירתו לנסוע על הכביש. בבדיקה זו מעריכים גם את מצבם של ההגה, הצמיגים, הפנסים ושאר הרכיבים של הרכב. חובת החזקה של טסט בתוקף באה למנוע תאונות דרכים ותקלות בדרך הנובעות ממצב רעוע של הרכב. אדם שנתפס נוהג ברכב ללא טסט עלול להסתבך ולהיענש. משרד עורכי הדין דוידוב -בנימיני המומחים בחוקי התעבורה יכול לסייע במקרים כאלה.

      מהי חומרת הענישה של נהיגה ללא טסט?

      במידה ונהגתם ברכב ללא טסט בתוקף, אתם מסכנים לא רק את עצמכם אלא גם את שאר הסביבה- שאר הנהגים שסביבכם וכמובן הולכי הרגל. בהתאם לכך, אתם מסתכנים בענישה מחמירה הקבועה במסגרת החוק לפי דרגות. למעשה, חומרת הענישה תלויה בכמה זמן עבר מאז פקיעתו של התוקף על הרישיון של הרכב. העונשים השונים של נהיגה ללא טסט מתחלקים כך: 

      • העדר טסט של עד חצי שנה מיום פקיעת רישיון הרכב: על פי רוב, העונש על עבירה זו היא דו"ח וקנס.
      • העדר טסט של מחצי שנה ועד שנה מיום פקיעת רישיון הרכב: על פי רוב הנהג צפוי לקבל זימון בבית המשפט לענייני תעבורה. העונש תלוי כמובן בכמה גורמים הנלקחים בחשבון, כמו מצב הרכב, היסטוריית עבירות התנועה הקודמות של הנהג, כמה זמן הוא על הכביש (שנות הוותק) ועוד. הנהג צפוי לקבל בזימון זה שלילת רישיון או פסילה על תנאי.
      • העדר טסט של מעל שנה מיום פקיעת רישיון הרכב: נחשבת לאדישות ולהתנהגות מופקרת על הכביש. מי שעובר עבירה זו מסתכן בשלילת רישיון של שנה ו6 נקודות לחובתו.

      נהגת ללא טסט? פנה אל ייצוג משפטי הולם

      המשרד של עורכי הדין דוידוב-בנימיני מפורסם בזכות מקרים רבים של הצלחות וזיכוי נהגים שזומנו למשפט או נקנסו באחת מחוקי התעבורה. אם גם אתם זקוקים לייצוג בבית המשפט, אל תהססו לפנות אל משרד עורכי הדין דוידוב- בנימיני, ואולי גם אתם תוכלו לצאת נקיים בדין או לכל הפחות להפחית בחומרת העונש.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן