הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    מדיניות הענישה על נהיגה בפסילה

    נהיגה בזמן פסילה נחשבת היום לאחת העבירות החמורות בתחום דיני התעבורה; לשכת התביעות דורשת בגין עבירה זו עונש של מאסר בפועל, באופן קטגורי, גם אם מדובר במעידה ראשונה מסוגה, קל וחומר, במקרים יותר חמורים.

    לאור המאפיינים הייחודיים של עבירות התעבורה, עדיף תמיד להיות מיוצגים בידי עורך-דין לתעבורה שזה תחום התמקצעותו.

    עו"ד ישראל דוידוב ועו"ד אדיר בנימיני, ממשרד עורכי הדין לתעבורה "דוידוב-בנימיני ושות'", הם בעלי ניסיון רב בהליכים מסוג זה.

    על פי המדיניות המוצהרת של משטרת ישראל יש להחמיר עם הנהגים הנתפסים בביצוע עבירה של נהיגה בזמן פסילה, הנחשבת היום לאחת מן העבירות החמורות בתחום דיני התעבורה; לשכת התביעות דורשת בגין עבירה זו עונש של מאסר בפועל, באופן קטגורי, גם אם מדובר במעידה ראשונה מסוגה, קל וחומר, במקרים יותר חמורים, כמו שילוב של העבירה וביצוע של עבירות נוספות במעשה נהיגה אחד.

    כיום, במקרים לא מעטים, כאשר נתפס נהג אשר נוהג בהיותו פסול מנהיגה, הוא נעצר בו במקום, ומוולה את הלילה בתא המעצר עד לקיום דיון בעניינו בפני בית המשפט.

    קיבלתם כתב אישום בגין נהיגה בפסילה?!

    מי מבני משפחתכם או מכריכם נעצר בגין ביצוע עבירה זו?!

    פנו בהקדם לעורך דין לתעבורה, שיבחן את האפשרויות המשפטיות העומדות בתיק ועל מנת שתזכו ללווי המקצועי הראוי לאורך כל ההליכים המשפטיים.

    עו"ד ישראל דוידוב ועו"ד אדיר בנימיני, העומדים בראש משרד עורכי הדין לתעבורה "דוידוב-בנימיני", הם בעלי ניסיון רב בהליכים מסוג זה.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן