הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה במהירות מופרזת

    עורך דין תעבורה – נהיגה במהירות מפורזת

    כמו בעבירות תנועה רבות אחרות, גם בכל הנוגע לביצוע עבירות נהיגה במהירות מופרזת חלה החמרה במדיניות הענישה המקובלת. מדיניות זו באה בהמשך להחמרה בתיקי תאונות דרכים בעשור האחרון.

    במהלך השנה האחרונה, נדונו נהגים שהורשעו בנהיגה במהירות אימתנית לעונשים של מאסר בפועל מאחורי סורג ובריח. מדיניות הענישה המדוברת קיבלה גיבוי מבית המשפט העליון. כמובן שיש לכך כדי להשפיע גם על רכיבי הענישה האחרים בעבירות מהירות בהן החריגה מרף המהירות המותרת היא קטנה יותר.

    בנסיבות שנוצרו, לאור ההחמרה בענישה, כדי להיוועץ בעורך-דין לתעבורה, בכל פעם שהינכם מוזמנים לבית המשפט לתעבורה בגין ביצוע לכאורה של עבירת מהירות (כלשהי).

    עורכי הדין לתעבורה, עו"ד ישראל דוידוב ועו"ד אדיר בנימיני, העומדים בראש המשרד "דוידוב-בנימיני", הם בעלי ניסיון רב בטיפול בכתבי אישום והזמנות לדין בתיקי תעבורה בכלל, ובעבירות מהירות בפרט.

    עו"ד דוידוב-בנימיני המומחים בתיקי נהיגה בשכרות.

    פנה אלינו ואנחנו נפעל להציל לך את הרישיון!

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות התקשר עכשיו:

    03-6494555

    החמרת מדיניות הענישה לעברייני תנועה אינה פוסחת גם על מי שהורשעו בביצוע של עבירה של נהיגה במהירות מופרזת (אימתנית). בראשית שנת 2013, דחה בית המשפט העליון בקשת רשות ערעור של נהג אשר נתפס נוהג ב-195 קמ"ש במכונית מרצדס שלו, בכביש 25 מבאר-שבע לשדה-תימן, שם המהירות המירבית הוגבלה בזמנו ל-90 קמ"ש בלבד.

    בית המשפט העליון קבע, בין השאר, בפרשה זו כי נהיגה "במהירות של 195 קמ"ש (מהירות "קצה" בגימטריא) מלמדת על טֵרוף הדעת. ישוב הדעת יבוא לו, למבקש, יש לקוות, במהלך ישיבה של 4 חודשים מאחורי סורג ובריח. אין זו דרך השגרה, להורות על כליאתם של עברייני תעבורה, כשבפועל לא נגרם נזק לרכוש ולא פגיעה בגוף, אבל בכגון דא עלינו להקדים תרופה למכה. המהירות, הסכנה, העבר התעבורתי, אי-לקיחת האחריות, מחייבים ענישה משולבת וקשה, בדיוק כזו שננקטה כלפי המבקש: כליאה ושלילת רישיון נהיגה".

    בעקבות פסיקה זו, החלו עוד ועוד נהגים להישילח לבית הסוהר בעקבות ביצוע עבירות מהירות; בחודש אפריל 2013 אישרר בית המשפט העליון עונש של שלושה חודשי מאסר בפועל על רוכב אופנוע שנתפס במהירות 234 קמ"ש. בית המשפט העליון נימק את החלטתו בכך ש"המהירות החריגה שבה נתפס הרוכב, מעידה על מחשבה פלילית ומחייבת את מאסרו".

    ראש מערך התביעות באגף התנועה של המשטרה, סנ"צ שרית פיליפסון, שנכנסה לתפקיד לאחורה, החלה להוביל מהפכה בתחום הענישה על נהגים אשר ביצעו עבירות של נהיגה במהירות אימתנית. ההנחיה לתובעים באגף התנועה הייתה חד משמעית ומרחיקת לכת: לדרוש עונשי מאסר בפועל, ובמידת הצורך גם מעצר עד תום ההליכים נגד נהגים שנתפסו נוהגים במהירויות חריגות, בצד דרישה לפסילת רישיון לשנים רבות.

    עו"ד דוידוב-בנימיני המומחים בתיקי נהיגה בשכרות.

    פנה אלינו ואנחנו נפעל להציל לך את הרישיון!

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות התקשר עכשיו:

    03-6494555

     

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      מה כדאי לדעת על נהיגה במהירות מופרזת

      בראש ובראשונה חשוב לציין כי נהיגה במהירות מופרזת עשויה להיות מסוכנת הן לנהג והן לשאר משתמשי הדרך, זאת לרבות הנהגים האחרים, רוכבי האופניים וכמובן, הולכי הרגל. לאור סיבה זו, נוכל לראות כי הענישה על עבירת תנועה זו הינה חמורה וכי בית המשפט לתעבורה מתייחס אליה ברצינות. העונשים על עבירת התנועה – נסיעה במהירות מופרזת, יהיו תלויים בדרך בה נהגתם ובמהירות שבה נסעתם ולרוב יכללו:

      • קנסות, החל מ250 ₪ ועד ל 1500 ₪.
      • 8-10 נקודות על פי שיטת הניקוד של משרד הרישוי.
      • פסילה מנהלתית של רישיון הנהיגה ל – 30 יום.
      • שלילת רישיון בפועל או מותנית למשך שנה עד 3 שנים.
      • כתבי אישום בגין מהירות מופרזת.

      במידה ואתם עומדים בפני אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת, וודאו כי אתם פונים אל עורך דין תעבורה אשר יסייע בבחינת הראיות בתיק נגדכם וימצא כל שבריר של טעות ראייתית אשר תסייע בזיכוי שלכם או לחלופין להקלה בעונש.

      נהיגה במהירות מופרזת נהג חדש

      משרד דוידוב-בנימיני ושות' מתמחה בתחום דיני התעבורה ומסייע לאנשים רבים בהתמודדות עם האשמות בגין עבירות תנועה שונות, זאת לרבות נהיגה במהירות מופרזת. ניסיונו העשיר של המשרד מעניק לו את הידע המקצועי והכישורים המשפטיים לעזור גם במצבים בהם הנהג או נהג חדש או במידה וזו לא העבירה הראשונה שלכם או אפילו במידה ואתם מוזמנים לדיון בבית המשפט לתעבורה.

      מה העונש על נהיגה במהירות מופרזת?

      חשוב לדעת כי בשנים האחרונות הענישה לגבי עבירות תנועה רבות הפכה לחמורה הרבה יותר. האכיפה התרחבה. האמצעים האלקטרוניים השתכללו. כל זאת לאור ניסיון של המדינה להילחם בתאונות הדרכים ובנהיגה לא זהירה בדרכים השונות. על כן, במידה והואשמתם בכל עבירת תנועה, דאו כי יש מי שיעזור בדיונים השונים בהפחתה של העונש ואף במאבק לקבלת זיכוי מלא. משרד דוידוב-בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה בתל אביב אשר בעל ניסיון עשיר בתחום התעבורה, מקפיד על הענקת הייעוץ והייצוג המשפטי האיכותי והקשוב ביותר בעבור לקוחותיו. צרו קשר עם משרדנו עוד היום ונשמח לעמוד לצדכם בכל שלב לאורך הדרך.

      מה כדאי לדעת על נהיגה במהירות מופרזת

      בראש ובראשונה חשוב לציין כי נהיגה במהירות מופרזת עשויה להיות מסוכנת הן לנהג והן לשאר משתמשי הדרך, זאת לרבות הנהגים האחרים, רוכבי האופניים וכמובן, הולכי הרגל. לאור סיבה זו, נוכל לראות כי הענישה על עבירת תנועה זו הינה חמורה וכי בית המשפט מתייחס אליה ברצינות. העונשים על עבירת התנועה – נסיעה במהירות מופרזת, יהיו תלויים בדרך בה נהגתם ובמהירות שבה נסעתם ולרוב יכללו:

      • קנסות, החל מ250 ₪ ועד ל 1500 ₪.
      • 8-10 נקודות על פי שיטת הניקוד של משרד הרישוי.
      • פסילה מנהלתית של רישיון הנהיגה ל – 30 יום.
      • שלילת רישיון בפועל או מותנית למשך שנה עד 3 שנים.
      • כתבי אישום בגין מהירות מופרזת.

      במידה ואתם עומדים בפני אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת, וודאו כי אתם פונים על עורך דין תעבורה מנוסה ובעל מוניטין בתחום אשר יסייע בבחינת הראיות בתיק נגדכם וימצא כל שבריר של טעות ראייתית אשר תסייע בזיכוי שלכם ככל שהדבר אפשרי.

      נהיגה במהירות מופרזת עונשים

      עבירות המהירות נאכפות באמצעות מספר אמצעים אלקטורניים ובראשם מכשיר הממל"ז (מד מהירות לייזר), מכשיר "הדבורה" ומצלמות המהירות הדיגיטליות הפרוסות ברחבי ישראל.

      לאור החמרת מדיניות הענישה בכל הנוגע לעבירות המהירות, כדאי מאוד בכל מקרה בו קיבלתם דו"ח או הזמנה לדין בגין ביצוע לכאורה של עבירת מהירות להייעץ עם עורך דין תעבורה שזה תחום עיסוקו, לפני שניגשים לבית המשפט לתעבורה בתיק מעין זה.

      בעבירות נהיגה במהירות מופרזת, קיים מדרג ענישה המשלב בין "ברירות משפט" לבין הזמנה לדין לבית המשפט לתעבורה; ברירות הקנס נעות בין 250 ש"ח לבין 750 ש"ח; בברירת משפט בדרג הגבוה יש גם ניקוד. בכל הנוגע להזמנה לדין בעבירות מהירות, קיימת מגמה של החמרה בענישה בשנים האחרונות; בין אם נתפסתם בעבירת נהיגה במהירות מופרזת באמצעות מכשיר הממל"ז או באמצעות מכשיר "הדבורה" או באמצעות מצלמת מהירות, כדאי מאוד להיוועץ עם עורך דין תעבורה שזה תחום עיסוקו, וזאת על מנת לבחון את האפשרויות המשפטיות לפני הדיון בבית המשפט לתעבורה.

      כך גם במקרים בהם קיימת "בעיית נקודות" במקרים בהם קיבלת דו"ח מהירות מסוג "ברירת משפט".

      עו"ד אדיר בנימיני, ממשרד דוידוב-בנימיני ושות', השיג לפני מפר שנים פסק דין הנושא אופי תקדימי בעבירת נהיגה במהירות מופרזת בפרשת גרפי.

       

      משרד דוידוב-בנימיני ושות' מתמחה בתחום דיני התעבורה ומסייע לאנשים רבים בהתמודדות עם האשמות בגין עבירות תנועה שונות, זאת לרבות נהיגה במהירות מופרזת. ניסיונו העשיר של המשרד מעניק לו את הידע המקצועי והכישורים המשפטיים לעזור גם במצבים בהם זו לא העבירה הראשונה שלכם או אפילו במידה ואתם מוזמנים לדיון בבית המשפט לתעבורה.

      מדוע חלה החמרה בענישה על נהיגה במהירות מופרזת?

      חשוב לדעת כי בשנים האחרונות הענישה לגבי עבירות תנועה רבות הפכה לחמורה הרבה יותר. זאת לאור ניסיון של המדינה להילחם בתאונות הדרכים ובנהיגה לא זהירה בדרכים השונות. על כן, במידה והואשמתם בכל עבירת תנועה, דאו כי יש מי שיעזור בדיונים השונים בהפחתה של העונש ואף במאבק לקבלת זיכוי מלא. משרד דוידוב-בנימיני ושות' – משרד עורכי דין לתעבורה בתל אביב אשר בעל ניסיון עשיר בתחום התעבורה, מקפיד על הענקת הייעוץ והייצוג המשפטי האיכותי והקשוב ביותר בעבור לקוחותיו. צרו קשר עם משרדנו עוד היום ונשמח לעמוד לצדכם בכל שלב לאורך הדרך.

      מהם העונשים על נהיגה במהירות מופרזת? 

      נהיגה במהירות מופרזת הינה מסוכנת מאד ועלולה לסכן הן את הנהג והן את משתמשי הדרך על כן כדאי וראוי להימנע מנהיגה כזאת ולציית לחוקים.  יחד עם זאת, במידה ועברתם עבירה של נהיגה במהירות מופרזת, לא כדאי שתתמודדו לבדכם מול בית המשפט אלא תעזרו בעורך דין מקצועי המבין בתחום ובחוקי התעבורה. משרד עורכי הדין דוידוב- בנימיני ושות' הינו משרד שכזה היכול לסייע לכם לצמצם את העונש העומד להיגזר עליכם.

      נהיגה במהירות מופרזת הינה הגורם העיקרי לקטל בכבישים ועל כן נחשבת לעבירה חמורה מאד שבית המשפט לוקח בכובד ראש. מתוך כך, הענישה על עבירה זו תהיה חמורה מאוד. הענישה תלויה כמובן בסוג הדרך ובמהירות בה נסעתם. העונשים הם כדלהלן- 

      • קנסות- הסכומים של הקנס יכולים לנוע בין 250 שח לבין 1500 שח תלוי במהירות שלכם ובסוג הדרך בה נסעתם.
      • 8-10 נקודות שיצברו לרעתכם על פי שיטת הניקוד של משרד הרישוי. 
      • פסילה של רישיון הנהיגה למשך 30 יום 
      • שלילת הרישיון למשך שנה עד שלוש שנים 
      • כתב אישום על נהיגה במהירות מופרזת

      נהגת במהירות מופרזת? פנה לטובים ביותר

      אף אחד לא רוצה להתמודד עם שלילת רישיון או חלילה פסילת רישיון ובטח שלא עם כתב אישום. על כן, על מנת לראות מה האופציות העומדות לרשותכם וכיצד ניתן להקל את גזר הדין, כדאי לפנות לעורכי הדין דוידוב בנימיני ושות', עורכי הדין מיומנים בסיוע לנהגים בגין עבירות תנועה במהירות מופרזת ויכולים לראות אם יש מקום להקלה בעונש וכיצד ניתן לעשות זאת. 

       

      אם כן, במידה ועברתם על המהירות המותרת ואתם עומדים בפני אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת, בדקו היטב לאיזה עורך דין אתם פונים. נהיגה במהירות מופרזת עלולה להוביל אתכם אף למאסר, במקרה הקיצוני ביותר, ואתם לא רוצים שדבר כזה יקרה לכם. על כן, היו חכמים, בחרו במשרד עורכי הדין דוידוב בנימיני ושות' המנוסים בתחום. עורכי הדין יבדקו את הראיות נגדכם וינסו למצוא שברירי טעויות, במידה וקיימים, אשר יסייעו להם לזכות אתכם מול השופט בבית המשפט.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן