הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה באמצעות רישיון נהיגה זר

    "נהיגה באמצעות רישיון נהיגה ממדינה זרה"; אזרחים זרים, תושבי חוץ וישראלים המתגוררים בחו"ל עושים שימוש ברישיון נהיגה זר שמקורו במדינה בה נמצא מרכז חייהם.

    במדינת ישראל, ניתן למשך פרקי זמן קצובים לעשות שימוש ברישיון נהיגה זר. לעתים רבות, עקב טעות, ניתן על ידי שוטר תנועה דו"ח או מוגש כתב אישום/ הדמנה לדין לבית המשפט לתעבורה שלא בצדק בגין שימוש (כביכול לא חוקי) ברישיון נהיגה זר.

    כאשר מדובר באזרחים ישראלים שמרכז חייהם נמצא בחו"ל השוטר מזהה במסוף שמדובר באזרח ישראלי, ואם רישיון הנהיגה הישראלי פקע, הוא צפוי במרבית המקרים להעניק דו"ח הזמנה לדין לנהג בגין "נהיגה ללא רישיון בתוקף".

    בכל מקרה כזה, כדאי להיוועץ עם עורך-דין תעבורה הבקיא בכללים הנוגעים לרישיונות נהיגה ישראליים וזרים.

    עורכי הדין במשרד דוידוב-בנימיני ושות', הם בעלי ניסיון רב בייצוג מבקשים בהליכים מעין אלה בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי הארץ.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      נהיגה עם רישיון זר

      נהיגה עם רישיון זר זה עניין שיש לתת עליו את הדעת אם לא רוצים להסתבך עם החוק. משרד התחבורה נותן אפשרות לכל מי שיש לו רישיון נהיגה בתוקף מטעם מדינה זרה עם וותק של לפחות 5 שנים לנהוג על כבישי ישראל רק למשך 12 חודשים מרגע הכניסה לארץ. זה מיועד בעיקר לתיירים מחו"ל. אמנם, לאחר מכן הם צריכים לבצע המרה לרישיון מקומי. משרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות' זה משרד עורכי דין בתחום התעבורה שניתן לפנות אליהם אם הסתבכתם עם החוק בנושא זה.

      פונים רק למומחים בתחום נהיגה עם רישיון זר

      קרה ויצא לכם לעבור על אחד מחוקי התעבורה הרשומים בחוק ובפרט בנושא זה של נהיגה ללא רישיון מקומי מתאים? פנו אל משרד עורכי הדין של דוידוב-בנימיני ושות'. למשרד זה יש ותק וניסיון עתיר שנים בכל הקשור לייצוג משפטי הולם, אנושי ומכבד בתחומי התעבורה השונים. עורכי הדין דוידוב ובנימיני ידאגו לעשות הכל על מנת שגם אתם תוכלו להיות בראש שקט.

      מה צריך לדעת על נהיגה עם רישיון זר

      • מי שמתאפשר לו להיכנס ולצאת מהארץ לעיתים תכופות, יכול לנהוג באותו רישיון זר למשך 12 חודשים נוספים רק במידה והם שהו בחו"ל פרק זמן מסוים אחרי ביקורם הקודם בארץ. אם למשל תייר מבקר בארץ פעמיים ולא עברו 3 חודשים ברציפות בין ביקור לביקור, לא יוכל לנהוג על כבישי ישראל עם אותו רישיון.
      • עבור עולים חדשים או אזרחים חוזרים עם אזרחות ישראלית שהיו בשהייה ארוכה בחוץ לארץ, אם הם מעוניינים לצאת שוב לחו"ל הם יכולים להמשיך ולנהוג בארץ עם אותו הרישיון אך ורק  אם הם שהו שם 12 חודשים ברציפות.
      • רישיון הרכב הזר חייב להיות מקביל מבחינת סוג הרכב לזה הישראלי.
      • כל השוהה בארץ מעל תקופה של שנה, חייב להמיר את הרישיון הזר ברישיון ישראלי מקומי מתאים. זה חל גם על תיירים שבאופן תדיר נכנסים ויוצאים מהארץ.
      • ההליך לא נגמר בהמרה מרישיון זר לישראלי. הנהג יידרש לעבור שיעורי נהיגה וכן מבחני תיאוריה וטסט בפועל.
      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן