הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    מדיניות הענישה בתעבורה – אתר המומחה

    המגמה להביא להחמרת הענישה בדיני התעבורה היא ברורה ונמשכת לאורך שנים רבות; אין צורך לערוך סקר דעת קהל, כדי לדעת כי קיים סוג של קונסנזוס בחרבה הישראלית, לטובת החמרת הענישה לעברייני תנועה. תשובה זו תישאר תקפה כל עוד הדבר לא נוגע לנהג עצמו, באופן אישי, ו/או אולי לאדם אחר המקורב אליו.

    תרומה משמעותית לכך תורמים גם אמצעי התקשורת, שכן האופן שבו מסוקרים האירועים שנוגעים לתאונות דרכים, גוררים אחריהם את דעת הקהל, ונוצרת כתוצאה מכך אווירה, המשפיעה על מערכת קבלת ההחלטות כולה, והיא להחמיר בענישה בבתי המשפט לתעבורה.

    אתר האינטרנט "המומחה", ערך ראיון משותף עם השותפים והבעלים של משרד דוידוב-בנימיני ושות' בנושא החמרת מדיניות הענישה בתחום דיני התעבורה, וכמובן תוך התייחסות לחשיבות בייצוג על ידי עורך דין תעבורה בהליכים בבתי המשפט השלום לתעבורה.

    עו"ד אדיר בנימיני חבר מועצת עיריית נתניה, שהתמקצע בתחום בעת עבודתו רבת השנים במשרדו של עו"ד דוד גולן, עומד כיום בראש משרד ביחד עם שותפו למשרד עו"ד ישראל דוידוב. משרד עורכי דין דוידוב-בנימיני ושות' מייחד את פעילותו לטיפול בעבירות תעבורה ובייצוג בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי הארץ.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן