הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    הגשת חנינה בשל הסתבכות בעבירות תעבורה

    בניגוד לאגדה האורבנית שהשתרשה כי "חנינה מקבלים פעם בחיים", אין הדבר כך. האפשרות להגיש בקשת חנינה אינה מוגבלת בהיבטים הללו.

    ניתן להסתייע בעורך-דין לתעבורה לצורך הגשת חנינה לנשיא המדינה בגין הרשעות ועונשים שנגזרו במסגרת בתי המשפט לתעבורה, בכל הנוגע לעונשי מאסר או שלילה (פסילת רישיון נהיגה), שהוטלו במסגרת תיקי תעבורה בבתי המשפט לתעבורה ברחבי הארץ.

    כך גם במקרים בהם עונש פסילה על תנאי מונע אפשרות להוציא רישיון נהיגה מקצועי במשרד הרישוי.

    זקוקים לבקשת חנינה בשל הסתבכות בעבירות תעבורה?!

    עו"ד אדיר בנימיני ממשרד דוידוב-בנימיני ושות', ניסח וערך עשרות בקשות חנינה לנשיא המדינה בתחום עבירות התעבורה, לרבות בתיקים בהם הוטלו מאסרים בפועל ותקופות שלילה (פסילת רישיון) ארוכות על ידי בית המשפט לתעבורה.

    חשוב לציין כי נשיא המדינה מוסמך להקל בעונשי פסילת רישיון נהיגה שהוטלו על ידי בית משפט, אולם נהוג להגיש בקשות להקלה בעונש רק לאחר שנסתיימו ההליכים המשפטיים.

    ניתן להגיש חנינה להקלה בעונשי קנסות שהוטלו על ידי בית משפט: נשיא המדינה מוסמך להקל בעונשי קנסות שהוטלו על ידי בית משפט, לאחר מיצוי הליכים במרכז לגביית קנסות. כמו כן, ניתן להגיש גם בקשות להקלה בעונשי קנסות תעבורה: נשיא המדינה מוסמך להקל בעונשי קנסות שהוטלו על אדם בשל עבירות תעבורה.

    מקרים רבים בהם נהוג לפנות לבקשת חנינה בתחום התעבורה, נוגעת בעיקר לנהגים שהוטל עליהם פסילה על תנאי, והדבר מונע מהם את האפשרות להוציא רישיון נהיגה מקצועי; משרד הרישוי אינו מאפשר גישה למבחנים עיוניים ומעשיים להוצאת רישיון נהיגה מקצועי (מונית, משאית, אוטובוס) כאשר לנהג פסק דין בו הוטלה פסילה על תנאי שעודנה עומדת.

    סמכות החנינה החנינה במקורה הייתה מסורה לשליט העליון (בדרך כלל מלך או קיסר),והייתה מבוססת על שיקולים של מידת הרחמים. כיום מופעלת סמכות החנינה במרבית המדינות בשיתוף עם רשויות שלטוניות אחרות (לעתים קרובות גם בעזרת אנשי הרשות השיפוטית). מקור הענקת החנינה בא מן העיקרון שצריכה להיות סמכות שהיא מעל למידת הדין, שתגלם במקרים מסוימים את מידת הרחמים.

    כאשר עסקינן בהגשת חנינה בתחום הנוגעים לתחום התעבורה, בגין הרשעה בביצוע עבירת תעבורה (תנועה), מומלץ להיוועץ בעורך דין תעבורה, אשר זהו תקום עיסוקו, אך חשוב לציין שלא כל עורך דין מתחום התעבורה עוסק במקביל גם בהגשת חנינות לנשיא המדינה.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן