הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור

    ביטול הודעת איסור שימוש ברכב

    בית המשפט לתעבורה בחדרה הורה על ביטול הודעת איסור שימוש ברכב כנגד תושב האזור, לאחר שקצין המשטרה הורה על השבתתו. האירוע החל לאחר שבתו של בעל-הרכב נעצרה במהלך סוף השבוע האחרון בחשד לנהיגה בשכרות, במתחם "אם-הדרך". קצין המשטרה שהגיע לשטח פעל מיידית להזמנת גרר למקום, והורה על השבתת הרכב והעברתו למגרש אחסנה משטרתי. כל זאת מבלי שאפשר לנהגת עצמה או לבעל-הרכב, שהוא אביה של הנהגת, להתגונן מפני רוע הגזרה.

    לבעל-רכב שאין מיוחסת לו ביצוע עבירה בגינה הושבת הרכב יש סיכויים טובים יותר בבקשה לביטול איסור השימוש ברכב בבית המשפט לתעבורה. בכל מקרה כזה, כדאי להיוועץ במשרד עורכי הדין לתעבורה, המתרכז בטיפול בתיקי עבירות תעבורה, ובעליו צברו מוניטין רב בתחום משפטי זה, כדי לבחון סיכויי הגשת בקשה לביטול השבתת הרכב.

    בית המשפט לתעבורה בחדרה הורה על ביטול הודעת איסור שימוש ברכב, לאחר שקצין המשטרה הורה על השבתתו. האירוע החל לאחר שבתו של בעל-הרכב נעצרה במהלך סוף השבוע האחרון בחשד לנהיגה בשכרות. קצין המשטרה שהגיע לשטח פעל מיידית להזמנת גרר למקום, והורה על השבתת הרכב והעברתו למגרש אחסנה משטרתי. כל זאת מבלי שאפשר לנהגת עצמה או לבעל-הרכב, שהוא אביה של הנהגת, להתגונן מפני רוע הגזרה.בעקבות ההשבתה, פנה בעל-הרכב, לעו"ד אדיר בנימיני, ממשרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות', העוסק בתחום התעבורה, אשר פעל מיידית להגשת בקשה דחופה לבית המשפט השלום בחדרה, בעתירה להורות על ביטול לאלתר של הודעת איסור השימוש ברכב. במרכז הבקשה עמדה הטענה שלא נערך לבעל-הרכב שימוע כדין, כמתחייב מזכיות הצדק הטבעי ומן ההתחייבות של נציגי המשטרה בעת הדיונים בחקיקת החוק בכנסת.

    השופטת הבכירה, פנינה ארגמן, קיבלה במלואן את טענותיו של בא-כוח בעל-רכב, עו"ד אדיר בנימיני, והורתה על ביטול ההשבתה, תוך מתיחת ביקורת על המשטרה.

    בית המשפט קבע כי היה על המשטרה לעמוד בהתחייבותה כלפי המחוקק, ולקיים שימוע לבעל-הרכב. בית המשפט ציין עוד כי אין כל משמעות בעריכת שימוע בדיעבד, כפי שהציעה התביעה המשטרתית במהלך הדיון, שכן מדובר בצו שתוקפו 30 יום בלבד. בנוסף ציין בית המשפט כי לא התקבלו מידי נציגי המשטרה כל הסברים מדוע העתק מהודעת איסור השימוש ברכב לא נשלחה לבעליו.

    בית המשפט ציין כי "תמוה מאוד בעיניו" שהנהגת עצמה אינה חתומה על הטפסים בדבר פסילת הרישיון והשבתת הרכב, לאחר שנכתב לכאורה כי טפסים אלה נמסרו בידיה, דבר שהוכחש על ידי הנהגת מכל וכל. השופטת ארגמן הדגישה בשולי ההחלטה שלגישתה על המשטרה "לבדוק עניין זה".

    בכל מקרה בו הוצא כנגד נהג הודעת איסור שימוש ברכב, כדאי מאוד לפנות ולהתייעץ עם עורך-דין לתעבורה, כדי לבדוק את הסיכויים להשבת הרכב באמצעות הגשת בקשה מתאימה לבית המשפט לתעבורה במחוז השיפוט הרלוונטי.

    עורכי הדין במשרד דוידוב-בנימיני ושות', הם בעלי ניסיון רב בייצוג מבקשים בהליכים מעין אלה בבתי המשפט לתעבורה בכל רחבי הארץ.

    נתקלת בבעיה, אנחנו כאן לעזור לך לפתור לך אותה

    אנחנו נמצאים לעזור לך 24 שעות ביממה

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
      זקוקים לעורך דין תעבורה?
      הגעת למקום הנכון אנחנו כאן כדי לעזור
      דילוג לתוכן